Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis stegeman: het stuk tussen Rocky Mountains en Vancouver.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: het stuk tussen Rocky Mountains en Vancouver.

Bericht door stegeman »

Onze reis was in juni. 1 juli kwamen we weer thuis. Het is half oktober en ik ben nog down. Dat is toch niet normaal. Zo’n vreselijke heimwee naar Canada. We hebben het zo fijn gehad. 1x Canads en 2x Amerika geweest maar deze was by far de allermooiste en de meest relaxte. Minder rijden en meer lopen (soms klauteren) en meer tijd om ‘s avonds even de bbq aan te doen of nog wat te ondernemen of gewoon een wijntje en genieten van uitzicht of jacuzzi. We hadden hele luxe accommodaties die door vroeg boeken nog enigszins te doen waren, maar sommige echt wel duur. (Waar dan weer een goedkopere tegenover stond). Voor ons de perfect reis. Gewoon echt goed en lekker eten gehad en geen vette hap. Eerst broodje hamburger in week 3 :D
Wie onze reis op Polarsteps nog wil zien. Geen enkel probleem! Meestal staat de locatie / overnachting er wel bij. De meesten waren echt luxe en heerlijk. Kleinschalig. Nauwelijks hotels. (Alleen Whistler en Golden) bij de bb heel luxe ontbijt en toplocatie. Het mooiste ooit meegemaakt

De link is :
https://www.polarsteps.com/FamStegeman/ ... erral=true
Incuflex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Incuflex »

Hoe beviel Patricia Lake bungalows jullie?

Wij hebben hier een soort pre reservatie gedaan voor september 2026. Prijzen en boeken kan pas vanaf half november.
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Prijzig maar het helemaal waard vonden wij. Ik zou wel voor “the grove” gedeelte gaan. We hadden geen huisje direct aan het water maar net de rij er achter. Was dikke prima. 10m lopen en we waren bij de rode stoelen en 20m lopen zaten we aan het meer of in de jacuzzi.
The grove zijn nieuwere mooiere woningen en heerlijk om ook zelf te kunnen koken en te kunnen barbecueën. Beiden een meerwaarde voor ons. Uit eten is mooi, maar niet wekenlang.
Als je vragen hebt stuur me gerust een mail: Stegeman.fam @ gmail.com en de Polarsteps-link heb ik geplaatst.
4 nachten op zo’n plek is heerlijk.
(Vancouver besloten we daarentegen voor goedkoop te gaan. Het was een tuinhuis bij mensen in de achtertuin €100 per nacht betaald. Geweldig voor zo weinig geld relatief. Met de skytrain kwamen we zo in centrum. Kan nog wel een uur doorgaan. Ben nog steeds over enthousiast en baal dat we nog niet de middelen hebben weer te reizen.

Opmerking moderator

E-mailadres heb ik iets "versleuteld" (2 spaties aangebracht), die moeten er dus uit om een werkend e-mailadres te hebben.
Dit omdat er anders veel spam in de mailbox komt via internetrobots.
Marco.
Incuflex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Incuflex »

Wij hebben onze voorkeuren doorgegeven maar verkiezen een twee slaapkamer cabin.

Ben al eens door de polarsteps gegaan, prachtige reis !
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

:thumbup: :thumbup: Bedankt moderator
Ik ben vaak te goed van vertrouwen en dat kan idd in deze tijden helaas niet meer. Komt door mn overenthousiasme.
Toch maar eens wat meer bezuinigen op kleding etc want wil dolgraag terug. (Plus nog Colorado t.z.t.). Komend jaar eerst maar eens een goedkope vakantie, wat evengoed genieten is
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

Wat heb ik genoten van jullie verslag en jullie prachtige foto's! Een heerlijke reis zo te zien met overal voldoende tijd om vanalles te zien en te ondernemen. Dank om jullie verslag te delen! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer