Hebben er hier forumleden ervaring met de ESTA app?
Met de ESTA app gaat het aanvragen perfect! Eerder dit jaar 3 nieuwe aanvragen gedaan met de app en dat ging perfect. Voordeel is dat je de selfie gelijk via de app kunt uploaden.
@Coyote Thanks! En heb je ook nog de mogelijkheid om zaken handmatig aan te passen? Ik zag dat je ook je paspoort moet scannen. Daar ben ik altijd wat huiverig voor omdat die scan wellicht zaken verkeerd overneemt. Paspoortnummer bijvoorbeeld of verloopdatum
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
Ik moet even graven in mijn geheugen...maar volgens mij kun je de gegevens nog aanpassen nadat je de scan hebt gedaan en voordat je verder gaat. Ik twijfel nu of je de chip laat uitlezen of een echte fotoscan maakt met je telefoon.
Voor een volgende reis moet ik ook een nieuwe ESTA aanvragen (verloopt begin januari '26) dus zal er dan eens op letten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.