Ik heb mijn cancelbare proefboekingen zelf alvast in Autoslash geparkeerd om te kijken of de prijzen zakken.
Maar als iemand nog tips heeft op mijn oproep hierboven: be my guest
Misschien interessant voor forumleden, prijs was vandaag toch aardig gedaald. Nu vastgelegd voor € 1267.
Ik heb dit ook. Via autoeurope.nl heb ik nu ook leuke aanbieding die tot € 1388 daalt voor 24 dagen vanaf Houston maar dat is allemaal Pay Now. Beste Pay Later blijft Alamo via USTravel-nl met € 1401 voor die periode. De dagprijs voor die rental (54,96) is best aardig geworden in vergelijking met mijn midwest rental 2023 vanaf Chicago en Memphis (57,71).ONYX666 schreef: ↑21 jan 2025, 20:13bij mij is alamo via uscarrental altijd gedkoper dan alamo.de met thpps15 code
https://partners.rentalcar.com/ustravel ... -carrental
Ik zit met hetzelfde dilemma, op de Budget-site locatie Denver staat:A&A schreef: ↑22 jan 2025, 11:00Wij hebben een reservering (Mid size SUV) bij Avis staan voor 20/6 tot 15/7 (Denver airport).
Nu zie ik dat vandaag via auto-europe bij Budget een Ford Escape € 937 kost (een 100 euro minder). Dat is wel aantrekkelijk maar we twijfelen omdat we bij Avis President status hebben en daarmee de spouse gratis extra bestuurder is en we doorgaans een leuke upgrade krijgen.
Is bij Budget de spouse ook gratis (volgens de ene website wel en de andere niet) en hoe zitten die met (gratis) upgrades?
Aha oké.... dat wist ik eigenlijk niet omdat ik nog nooit bij Avis ben geweest. Tot nu toe altijd bij Hertz geweest en 1 keer National en daar kon ik zo doorlopen..
Das dan enkel en alleen voor de gezelligheid ....