Nee, ik ben in Nederland getrouwd.beautiful freak schreef: ↑10 aug 2023, 18:54Te denken dat we gisterenavond normaalgezien gingen trouwen in Las Vegas.
Iemand hiermee ervaring?

Zou je niet met iemand mee kunnen liften tot aan een bepaald punt?
Nee, ik ben in Nederland getrouwd.beautiful freak schreef: ↑10 aug 2023, 18:54Te denken dat we gisterenavond normaalgezien gingen trouwen in Las Vegas.
Iemand hiermee ervaring?
dejong89 schreef: ↑10 aug 2023, 20:57Nee, ik ben in Nederland getrouwd.beautiful freak schreef: ↑10 aug 2023, 18:54Te denken dat we gisterenavond normaalgezien gingen trouwen in Las Vegas.
Iemand hiermee ervaring?
Nou, ik vraag me af of het eigenlijk niet gewoon zo zou moeten werken.
Voor 500 dollar per overnachting mag dat ook wel lijkt me. Ik neem trouwens aan dat het niet de Ranch is, maar de Inn?beautiful freak schreef: ↑11 aug 2023, 16:16We zijn deze vrouw eeuwig dankbaar dat ze haar middagpauze heeft opgeofferd voor ons (en het was nt voor het geld want ze heeft onze 100 dollar tip geweigerd).
Ik hoop dat je geleerd hebt dat het geweldige SunnyCars ook helemaal NIKS kan doen als er iets is...sta je dan met een teveel betaalde huurauto INLCUSIEF ALLES...kun je nog alles zelf regelen.
Een vervelende ervaring als ik het zo lees. Ook geen beste beurt van Alamo. Hebben jullie je reis inmiddels wel met een andere auto (van Alamo) kunnen voortzetten?beautiful freak schreef: ↑11 aug 2023, 16:16Wat heb ik geleerd?
Bij Alamo zijn auto's belangrijker dan mensen (wnt om de auto weg te takelen, hadden ze onmiddellijk iemand gevonden). Een beetje creativiteit qua vinden van oplossingen was welkom. Geen enkele pro-actieve medewerking langs hun zijde, wij moesten elk uur zelf bellen voor een stand van zaken en het was altijd hetzelfde verhaal.
zelfde ervaring heb ik ook met Alamo na een auto in de prakt te hebben gereden zo'n 10 jaar geleden, na ca. 1,5 uur kwam er een tow-truck de auto halen en een nieuwe brengen.Pascal schreef: ↑13 aug 2023, 11:44Is natuurlijk al een eind geleden maar in 2011 ooit eens in Florida in panne gevallen met een huurwagen van Alamo.
Platte batterij na de lunch van een Subway broodje dat niet langer dan 20 min duurde maar goed de auto startte niet meer.
Toen nog een payphone gezocht en gevonden op die parking van het shopping complex waar die Subway zat en na alle info doorgegeven te hebben aan Alamo kwam er ongeveer 1,5 uur later een takelwagen met een nieuwe auto op. Die werd afgezet, even wat papierwerk en we konden zo wegrijden.
Einde verhaal. Niks meer van gehoord en niet rechtstreeks bij Alamo geboekt.