Ik zou graag wat tips willen krijgen voor de reisplanning die we aan het maken zijn. We hebben vier kids (5 jaar is de jongste) en willen in augustus een camperreis maken van drie weken.
We zitten dan al in San Francisco. Het liefst gaan we voor een one-way camperreis. Ik denk nu aan Denver als eindpunt. Daar heb je een directe vlucht naar Nederland.
- We willen graag nationale parks aan doen maar ook state parks (vaak ook erg mooi). Tips voor mooie state parks?
- Ik ontvang graag tips welke parken we beter kunnen overslaan en welke echt een must see zijn. Death valley bijvoorbeeld wordt afgeraden in de zomer vanwege de hitte.
- Vanaf SF zit ik te denken om eerst een stukje langs de kust naar het noorden te gaan, dan Lake Tahoe en dan zuidelijk naar Yosemite. Ja en dan oostelijk via de Tioga pass. Uiteindelijk de parken in Utah lijken mij erg mooi zoals Arches en Canyonlands. En dan Denver op het vliegtuig.
- Nog tips qua afstand? Ik denk zelf aan circa 3000 km in 21 dagen. Haalbaar?
- Nog tips qua leuke plekken voor kids, mooie natuur en plekken die niet te heet zijn?
Alvast heel veel dank voor jullie reacties.
Groeten, Ernst.