Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies nodig :)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
judith
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door judith »

Lastig iets zeg.
Ik heb het geluk dat mark mij overal wel volgt :lol:
Hij is nooit reislustig geweest,maar ik wel,en hij gaat toch lekker mee.
We zijn in australie en borneo geweest in 1 jaar.Toen had ie even rust nodig en ben ik met mn moeder naar bali geweest.
En maandag vertrekken mark en ik naar amerika.
Het zal ook niet lang meer duren dat ik weer naar australie ga,een vriendin gaat er naar toe emigreren.
Denk dat ik dan alleen ga.
Maar wij willen ook graag nog afrika zien,dan hebben we alle wereld delen gehad :wink:
Maar echt een oplossing voor jé 'probleem' zal er niet zijn denk,een beetje schipperen van 2 kanten.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wij voelen ons gelukkig ook beiden ontzettend aangetrokken tot Amerika. We zouden er ook beiden willen wonen.
Ik heb al wat van de wereld gezien, dus nu is het voor ons tijd om Amerika meer te ontdekken :D

Maar serieus, het lijkt me inderdaad lastig als je partner die liefde niet deelt. Ik denk dat er niets anders op zit dan compromissen te sluiten. 1 jaar Amerika, het volgende jaar ergens anders heen. Ieder jaar naar Amerika is voor ons overigens ook geen haalbare zaak financieel gezien.
Sandy
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Nou bij ons ben ik degene geweest die de Amerika motor opgestart heeft. Mijn hubje Cor wilde zelfs nooit vliegen. Dus ben ik echt een jaar of wat bezig geweest met allerlei folders, tv-series en vooral veel herhalen !!! hem over te halen. Moet je voorstellen, toen was er nog niet eens dit prachtige forum om te raadplegen en we hadden nog niet eens internet.

Tot de eerste keer (meer dan 13 jaar en 6 Amerikareizen geleden) hij aankwam in Florida en helemaal hoteldebotel werd van het mooie weer, het lekkere eten en vooral de auto's die we daar gehuurd hadden. Na jaren in een oude auto te hebben gereden nu zomaar in een spiksplinternieuwe Amerikaan te kunnen rijden heeft de knop omgedraaid.

Tussendoor zijn we verschillende keren op vakantie in Europa en Azië geweest, want vliegangst was nu geen optie meer. Maar vakanties in Amerika, al zijn ze soms kort staan ook nu bij hem bovenaan de lijst.

Dus gewoon aanhouden :arrow: op een dag is ze om en dan moet :? je elke keer mee. Ik kan niet wachten tot er weer een mogelijkheid is om te gaan. New York staat heel hoog op m;n lijstje, maar ook eens een keer naar een paar NP's. Met blozende kaakjes moet ik bekennen dat we nog nooit in een NP zijn geweest. Dus weer een optie voor een langere en een stedentrip. Yoehoe !!
Groetjes, Nel
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Gewoon naar New York gaan. Harlem, Chinatown, alle werelddelen in 1x :D Heb zelf de wereld ook flink afgereisd en Amerika heeft alles wat ik zoek in een vakantie en heb gelukkig een vrouw die er ook zo over denkt en nu wonen we al 5 maanden in Texas en kijk er na naar uit om over .... jaar lekker met een camper alle Staten te gaan bekijken, want je vind gewoon altijd wel iets in Amerika wat iedereen mooi kan vinden.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik ga dit jaar op vakantie in eigen land :lol:
Maar ik woon al in de states. Het wordt Texas met strand voor de kinderen
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ned in MO schreef:Ik ga dit jaar op vakantie in eigen land :lol:
Maar ik woon al in de states. Het wordt Texas met strand voor de kinderen

Welcome tp Paradise 8)
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Wij zijn beide verzot aan reizen en we willen daarom ook zoveel mogelijk zien.
"Hangen" dus niet vast aan 1 land en we gaan elk jaar, tot nu toe althans, naar andere landen toe.

Ben nog niet in Amerika geweest, dat duurt nu nog 10 weken, dus we zien het wel als we terug zijn :lol:
Maar als het goed is gaan we volgend jaar naar Zuid-Afrika, lekker op safari
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ZeroXX schreef:Wij zijn beide verzot aan reizen en we willen daarom ook zoveel mogelijk zien.
"Hangen" dus niet vast aan 1 land en we gaan elk jaar, tot nu toe althans, naar andere landen toe.

Ben nog niet in Amerika geweest, dat duurt nu nog 10 weken, dus we zien het wel als we terug zijn :lol:
en, waar gaat de reis naar toe?
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

a4plus schreef:
ZeroXX schreef:Wij zijn beide verzot aan reizen en we willen daarom ook zoveel mogelijk zien.

en, waar gaat de reis naar toe?
? Ehh ?

Amerika? :)
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Lijkt me een lastig probleem!
Misschien kun je specifieke dingen opzoeken die je partner wél aanspreken? Outletmalls voor de shopaholics onder ons, bijvoorbeeld, of een unieke tentoonstelling voor liefhebbers van kunst?
Of een tocht langs de vele supergrote boekwinkels van Barnes"& Nobles voor een leesfanaat?

Wij hebben er geen last van gelukkig ! We zijn beiden dol op reizen, we bezochten o.a. Kenia en Cuba. Noord-Amerika al 6x, waaronder 2x Canada.
Helaas geen geld om ieder jaar zo'n toch wel dure verre reis te maken. Tussen de verre reizen door gaan we naar Griekenland. Ook héérlijk!
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Ik zou ook kijken wat ze precies wil zien, in Amerika vind je praktisch alles, dus voor iedereen wat wils. Voor mij was het niet extreem moeilijk, want ik heb mijn vriend op AllesAmerika leren kennen, we zijn inmiddels 2 jaar samen en hebben 3 maanden in the states doorgebracht. :)
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ZeroXX schreef:
a4plus schreef: en, waar gaat de reis naar toe?
? Ehh ?

nieuwe poging, waar in Amerika?
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

a4plus schreef:
ZeroXX schreef: ? Ehh ?

nieuwe poging, waar in Amerika?
Dacht ik al ;)

Oost, West en Zuid :)
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ZeroXX schreef:
a4plus schreef: nieuwe poging, waar in Amerika?
Dacht ik al ;)

Hoe lang ga je, zijn nogal grote afstanden!
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

a4plus schreef:
ZeroXX schreef: Dacht ik al ;)

Hoe lang ga je, zijn nogal grote afstanden!
We gaan in totaal 4 weken weg. Zitten ook nog 2 binnenlandse vluchten bij hoor, niet alles met de auto :)

Druk is het wel inderdaad, maar mocht dat niet bevallen dan is dat meteen een goede leer voor de volgende keer.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Klinkt goed allemaal, mocht je bij ons in de buurt zijn kom even langs, have fun
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Thanks ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer