Nou bij ons ben ik degene geweest die de Amerika motor opgestart heeft. Mijn hubje Cor wilde zelfs nooit vliegen. Dus ben ik echt een jaar of wat bezig geweest met allerlei folders, tv-series en vooral veel herhalen !!! hem over te halen. Moet je voorstellen, toen was er nog niet eens dit prachtige forum om te raadplegen en we hadden nog niet eens internet.
Tot de eerste keer (meer dan 13 jaar en 6 Amerikareizen geleden) hij aankwam in Florida en helemaal hoteldebotel werd van het mooie weer, het lekkere eten en vooral de auto's die we daar gehuurd hadden. Na jaren in een oude auto te hebben gereden nu zomaar in een spiksplinternieuwe Amerikaan te kunnen rijden heeft de knop omgedraaid.
Tussendoor zijn we verschillende keren op vakantie in Europa en Azië geweest, want vliegangst was nu geen optie meer. Maar vakanties in Amerika, al zijn ze soms kort staan ook nu bij hem bovenaan de lijst.
Dus gewoon aanhouden

op een dag is ze om en dan moet

je elke keer mee. Ik kan niet wachten tot er weer een mogelijkheid is om te gaan. New York staat heel hoog op m;n lijstje, maar ook eens een keer naar een paar NP's. Met blozende kaakjes moet ik bekennen dat we nog nooit in een NP zijn geweest. Dus weer een optie voor een langere en een stedentrip. Yoehoe !!