Beter auto maar wat later ophalen? ik moet niet hebben dat straks die reservering weg is.

Die is altijd gratis. Toen ik in Tampa vroeg of mijn vrouw nog haar rijbewijs moet laten zien. "No, sir. It's automatic" Van de Avis-website:
Ik heb Avis US gemaild over bovenstaande: hoe ik mijn status en reservering (wel zichtbaar in de Avis app en op Avis.dk/be, maar niet op Avis.nl) naar Avis.com krijg.
Zo'n rare prijs vind ik € 900 voor 25 huurdagen niet moet ik zeggen gezien de huidige huurprijzen elders.
Yes klopt! Haal de auto op in SFO en lever hem in bij LAX. Heb het internet even afgespeurd en zie dat er bij LAX $9 per dag met een maximum van $45 wordt gerekend, bij SFO kan ik niks over deze charge terugvinden....Vind $200 ook een beetje proportioneel...Trom schreef: ↑01 mei 2022, 17:24@Seyst
Jij reist toch naar sfo? Heb eens ingevoerd op avis.is en er staat bij dat luchthaventoeslag is inbegrepen met als toelichting: This is a location surcharge for those rental locations with higher operating costs. For example, airports
Echt maar ff mailtje aan avis.is.
Het is dus een normale belasting en er mag max 9 dollar per dag voor max 5 dagen worden geheven.