Graag gedaan!

Ik had dit ook gevonden maar maakt toch niet duidelijk in geval bij annuleren binnen 24 uur voor het ophalen (bij betalen terplekke). Dit lijkt meer op wijzigen van je bestaande reservering > 24 uur van te voren en de kosten die daarmee gemoeid zijn als je vooraf betaald hebt.Seyst schreef: ↑16 apr 2022, 09:07Ik heb het even voor je uitgezocht en in de boekingsvoorwaarden van mijn boeking (geboekt bij Avis.is) staat het volgende (zie afbeelding) bij de cancellation terms and conditions.
Ik ga ervan uit dat de Cancellation fee hetzelfde is bij een vooruitbetaling als een ter plekke betaling. Er staat niks specifieks over Cancellation fee bij een ter plekke betaling...
Annuleringen - alle soorten reserveringen
Tot 48 uur voor de dag
waarop uw huur zou
beginnen
"Betaal nu'-reservering
Geen annuleringskosten. Wij
betalen u het volledige bedrag
terug
"Betaal later'-
reservering
Geen kosten
Minder dan 48 uur voor
de dag waarop uw huur
zou beginnen
"Betaal nu'-reservering
Het laagste bedrag van (i) 2
dagen van uw reservering of (li)
afhankelik van het land waarin u
heeft gereserveerd, GBP
60, EUR 65, CHF 76, ZAR 425,
NOK
645, DKK 485, SEK 693, PLN
281 of het equivalente bedrag in
lokale valuta. Kosten zijn
onderhevig an belastingen waar
van toepassing.
Of in geval van een Avis
Prestige-voertuig
Het laagste van (i) het volledige
bedrag dat u ons betaalde, of (li)
afhankelik van het land waarin u
reserveerde, £ 80, € 90 of CHF
100.
"Betaal later'-
reservering
Geen kosten
Als u niet annuleert en
niet op komt dagen
"Betaal nu'-reservering
Geen terugbetaling. Wij zullen
het volledige bedrag in rekening
brengen.
"Betaal later'-
reservering
Afhankelik van het
Land waarin u zou
huren, zijn de kosten
£60, €65, CHF 76,
ZAR 500, NOK 645,
DKK
485, SEK 693, PLN
281 of hetzelfde
bedrag in lokale
valuta.
Kosten ziin onderhevig
an belastingen waar
van toepassing.
Afgaande op jouw 2e quote zouden er geen kosten zijn bij 'Betaal later' indien je binnen 48 uur annuleert. Zolang je maar daadwerkelijk annuleert.
Weet niet wat voor klasse je zoekt maar vond bijv deze met de cdp51000ronenivonne schreef: ↑17 apr 2022, 07:46
Daar kom ik dus stuk duurder uit. Minimaal 1200 euro. Zie jij andere prijzen voor 2 weken Orlando einde augustus?
Thx
Dat is best goede prijs. Op herz.com?Kath90 schreef: ↑18 apr 2022, 10:28@ronenivonneWeet niet wat voor klasse je zoekt maar vond bijv deze met de cdp51000ronenivonne schreef: ↑17 apr 2022, 07:46
Daar kom ik dus stuk duurder uit. Minimaal 1200 euro. Zie jij andere prijzen voor 2 weken Orlando einde augustus?
Thx
Screenshot_20220418_102450_com.android.chrome.jpg
Yess gewoon op hertz.com ik heb wel de locatie (naast login) aangepast naar Christmas Islands ipv NL/NL (ook een tip van t forum) en dan in combinatie met de 51000, ik heb niet gekeken of er met Promotie code nog meer van af kan.ronenivonne schreef: ↑18 apr 2022, 17:03Dat is best goede prijs. Op herz.com?
Met gewoon gebruikers account en dan code invoeren?
Zeker. Een aantal jaren geleden hadden wij dit ook. Het lampje in onze Jeep bleef maar branden. Toen zijn we naar het vliegveld gereden van Salt Lake city en kregen we zonder vragen een vervangende auto mee.terralinda schreef: ↑18 apr 2022, 15:46Als je een auto meekrijgt die niet voldoet aan je wens dan kan je toch de volgende dag terug gaan? Verzin dat er een lampje blijft branden oid. Zeker weten dat je een andere auto krijgt, soms zelfs voor t ongemak nét een klasse duurder.
Thx. Het is me ook gelukt nu met de tip voor invoeren van Christmas IslandKath90 schreef: ↑18 apr 2022, 19:29Yess gewoon op hertz.com ik heb wel de locatie (naast login) aangepast naar Christmas Islands ipv NL/NL (ook een tip van t forum) en dan in combinatie met de 51000, ik heb niet gekeken of er met Promotie code nog meer van af kan.ronenivonne schreef: ↑18 apr 2022, 17:03Dat is best goede prijs. Op herz.com?
Met gewoon gebruikers account en dan code invoeren?
Let er wel op dat als je beide boekingen op 1 account maakt, er 1 van de 2 op de dag van ophaal geannuleerd wordt!mikekiwi schreef: ↑18 apr 2022, 20:12Ben me ook weer in het autohuur-avontuur aan het storten. Veilige keuze eerst: de gewenste auto (kleine SUV, Nissan Rogue oid reserveren).
Dat heeft dit opgeleverd bij Hertz als gast, maar met de CDP en PC codes, deze maar geboeklt:
Hertz1.PNG
Daarna gekeken wat ik als Gold member PC bij Hertz kon krijgen voor categorie C (idd alleen met de CDP code te zien, niet met PC-code erbij):Hertz7.PNG
Deze foutmelding krijg ik waarschijnlijk omdat ik al een boeking heb lopen op dezelfde gegevens (maar niet ingelogd). Het rare is ook dat ik ingelogd wel weer de Cat C te zien krijg, maar niet de Small-SUV categorie die ik eigenlijk wil (2 volwassenen + 1 tienerdochter)
Voordat ik alles weer ga annuleren om alsnog de Cat. C-boeking te maken: beter dan dit kan ik niet vinden voor 3 weken + 1 dag Las Vegas (10-7 14:00 t/m 31-7 ca 22:00uur). Iemand nog een lumineus idee om het nog aantrekkelijker te maken?