Super

Jazeker. Komt in het Engels (standaard)
Ja dat kan wel hoor, maar dat is dan maar voor 72 uur.
Beetje je jammere reactie dit...Terpies schreef: ↑26 okt 2021, 21:26Ik wens jullie allen een fijne reis. Ik ga hier geen tips meer geven en ook geen ervaringen meer delen.![]()
De mensen die wel oprecht willen communiceren, op basis van feiten willen discussiëren en mensen die echte ervaringen willen delen stuur ik wel een PB.
Kijk, dat is mooi om te lezen! Nette service, en fijn dat je daar dus geen geld aan hoeft uit te geven. Heel hun verdienmodel in één keer om zeep.b_talens schreef: ↑26 okt 2021, 23:55Voor degenen die twijfelen aan de gratis healthcheck test . Dit is de procedure om een engelstalig goedgekeurd reiscertificaat te krijgen .ik heb vorige week al telefonisch en mail contact gehad met hun en ze hebben mij deze mail gestuurd . Het reiscertificaat wat ze afgeven voldoet gewoon Aangezien je deze ook zelf betaald van ze kan krijgen .het is dus gewoon een pdf net als bij alle andere aanbieders van reistesten.
En met deze link zie je wat ze op het certificaat vermelden en dat voldoet aan de voorwaarden die de VS stelt .https://healthcheckcenters.nl/non-covid-19-certificaat