Ik heb het altijd een mooi bed gevonden, en er heerlijk in geslapen, maar deze nacht wordt voor ons de laatste! Morgen gaan we verhuizen naar de nieuwe stek, en als het goed is krijgen we binnenkort ons nieuwe bed geleverd. Dit bed begint morgen aan een tweede leven, we hebben het via marktplaats nog goed kunnen verkopen!nieuwenoord schreef:Hi, wij slapen in hetzelfde bed JacquelineAlleen zit er bij ons inmiddels een bak onder van het waterbed, maar de ombouw is er nog.
Mooi he? Wij hebben alleen andere nachtkastjes, met drie laden en wat groter.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse bedsprei
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ziet er heel mooi uit, warme kleuren!
Is het nu eigenlijk een bedsprei en heb je er nog een (dons)deken onder, of gebruik je het als deken?
Is het nu eigenlijk een bedsprei en heb je er nog een (dons)deken onder, of gebruik je het als deken?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je kan de sprei niet wassen, hij moet naar de stomerij, dus ik gebruik hem niet als deken. Ik heb er nog een dekbed onder liggen. Puur voor de sier dus!kastelke schreef:Dat ziet er heel mooi uit, warme kleuren!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1508 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 7 Reacties