Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse bedsprei

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

nieuwenoord schreef:Hi, wij slapen in hetzelfde bed Jacqueline :lol: Alleen zit er bij ons inmiddels een bak onder van het waterbed, maar de ombouw is er nog.

Mooi he? Wij hebben alleen andere nachtkastjes, met drie laden en wat groter.
Ik heb het altijd een mooi bed gevonden, en er heerlijk in geslapen, maar deze nacht wordt voor ons de laatste! Morgen gaan we verhuizen naar de nieuwe stek, en als het goed is krijgen we binnenkort ons nieuwe bed geleverd. Dit bed begint morgen aan een tweede leven, we hebben het via marktplaats nog goed kunnen verkopen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Nou ja zeg, wat een toeval.....
Heel veel succes met de verhuizing strakjes!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat ziet er heel mooi uit, warme kleuren!

Is het nu eigenlijk een bedsprei en heb je er nog een (dons)deken onder, of gebruik je het als deken?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

kastelke schreef:Dat ziet er heel mooi uit, warme kleuren!

Is het nu eigenlijk een bedsprei en heb je er nog een (dons)deken onder, of gebruik je het als deken?
Je kan de sprei niet wassen, hij moet naar de stomerij, dus ik gebruik hem niet als deken. Ik heb er nog een dekbed onder liggen. Puur voor de sier dus!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer