Wij gaan straks Chinezen. Afgelopen maandag at ik in dat restaurant voor het eerst, en het beviel me heel erg, dus nu neem ik man en kind mee. Op het internet stond "honden toegelaten", en zoonlief zei "Dan moeten we haar wel aan de leiband houden, en dicht bij ons!".
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Blackened is een manier van voorbereiden, die vooral in het zuiden populair is. Moeilijk te beschrijven, maar wel erg lekker.
Hash Brow*n*s zijn gebakken aardappeltjes, die veelal bij het ontbijt worden geserveerd. Wat Hash Brows zijn weet ik niet, daar krijg ik minder smakelijke beelden bij .
Gelukkig heb je al een meer 'realistisch' antwoord gekregen dan dat wat er spontaan bij mij op komt:
blackened chicken= kip die te lang op het vuur gestaan heeft, zwartgeblakerd dus.
- hash browns: hush puppies die bruin gebakken zijn
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Gelukkig heb je al een meer 'realistisch' antwoord gekregen dan dat wat er spontaan bij mij op komt:
blackened chicken= kip die te lang op het vuur gestaan heeft, zwartgeblakerd dus.
- hash browns: hush puppies die bruin gebakken zijn
Blackened chicken : het is eigenlijk the seasonings die een hele donkere kleur hebben ,het is paprika,cayenne pepper,ground cumin,thyme en pepper.
De kip wordt eerst voor 5 minuten op een hoog vuur gebraad tot de buitenkant heel donker is, dan voor 20 minuten in de oven gedaan.
Het is heel populair in het zuiden ,ook doen het met blackened catfish.
Cyber-Alien schreef:haha ja dat idee kreeg ik ook bij blackened chicken. Dat het zwartgeblakerd zou zijn....
Wat eten jullie sochtends eigenlijk? Ik was ziek in amerika, maar ook het enige wat ik lustte wat plain yoghurt met suiker en een kopje thee.
Ik eet 's ochtends altijd 2 getoaste "swirl bread", dat lijkt nog het meeste op krentenbrood of een bagel, ook licht getoast.
Mijn man eet het liefst 3 gebakken eieren met uitgebakken bacon en grits, daarover heel veel boter en raar vinden dat zijn bloeddruk en cholestrol zo hoog is...
wiepster schreef:Mijn man eet het liefst 3 gebakken eieren met uitgebakken bacon en grits, daarover heel veel boter en raar vinden dat zijn bloeddruk en cholestrol zo hoog is...
Echt? Ik ken werkelijk niemand, die zo'n ontbijt thuis ook eet (soms wel in het weekend buitenshuis). Wij eten cereal met melk, over het algemeen, of yoghurt.
Lees mijn ander stukje maar , hij eet nu ook cereals en 1x per maand mag hij nu zo'n ontbijt..LOL...
Zijn bloeddruk is al wat lager, weet alleen niet wat hij nu eet, zit in Texas en eet elke dag buiten de deur....
wiepster schreef:Mijn man eet het liefst 3 gebakken eieren met uitgebakken bacon en grits, daarover heel veel boter en raar vinden dat zijn bloeddruk en cholestrol zo hoog is...
Echt? Ik ken werkelijk niemand, die zo'n ontbijt thuis ook eet (soms wel in het weekend buitenshuis). Wij eten cereal met melk, over het algemeen, of yoghurt.
kijk, leuk om te weten! pff ik wist daar echt niets om te eten. Bagels vind ik zo zoet, niet lekker. Missen jullie nooit een volkoren boterham met Calvé pindakaas? Of een ander broodje?
Ik at elke ochtend yoghurt [was ook ziek] maar ja dat verveelt snel...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.