Zelf ook weleens een flink stress moment meegemaakt. Tickets van Dusseldorf naar Miami Delta geboekt met Delta vluchten. Een paar maanden voor de vlucht werd dit gewijzigd in vluchten met Air France via CDG en terug via ATL naar DUS. Op de terugweg bleek op Miami dat de aansluitende vlucht vanaf Atlanta een dag (!) later was. Voor de Delta medewerker op Miami was het ook een raadsel waar het misgegaan was en hij kwam ook niet uit de bevestigingsmails die ik netjes bij me had - die waren zeer onduidelijk. Uiteindelijk werden we op een andere vlucht gezet voor dezelfde dag vanaf ATL. Op ATL bleek die vlucht overboekt en aangezien we als laatste waren toegevoegd waren we niet zeker van een plaats.
Er werd vervolgens tot 800 dollar aan vouchers geboden om je plaats op te geven. Dat waren we niet echt van plan, we hadden al genoeg stress momentjes gehad voor 1 dag, eerst op Miami en toen op Atlanta. Toen zag ik dat er nagenoeg gelijktijdig een vlucht ging naar Brussel, dus gevraagd of we daar mee konden. Bleek te kunnen. Omdat we onze plaats opgegeven hadden kregen we vervolgens ook de vouchers van 800 dollar per persoon. Daarnaast waren we eerder thuis --> eind goed, al goed. We moesten vervolgens wel rennen naar een andere terminal op Atlanta.
En een paar maanden later dus gratis naar Las Vegas gevlogen

Conclusie: Het is voor iedereen verschillend wat als comfortabel ervaren wordt.