Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
reddevil
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Bericht door reddevil »

Hoewel 2h50 me ook wel gerust zou stellen qua overstaptijd, kan ik me ook wel voorstellen dat vliegen stressvol kan zijn en dat je het gewoon relaxed wil doen op reis. Dat is voor iedereen dus verschillend. En wat voor de één een zeer irritante wachttijd is, is voor de ander wat afwisseling en gewoon onderdeel van de reis.

Zelf ook weleens een flink stress moment meegemaakt. Tickets van Dusseldorf naar Miami Delta geboekt met Delta vluchten. Een paar maanden voor de vlucht werd dit gewijzigd in vluchten met Air France via CDG en terug via ATL naar DUS. Op de terugweg bleek op Miami dat de aansluitende vlucht vanaf Atlanta een dag (!) later was. Voor de Delta medewerker op Miami was het ook een raadsel waar het misgegaan was en hij kwam ook niet uit de bevestigingsmails die ik netjes bij me had - die waren zeer onduidelijk. Uiteindelijk werden we op een andere vlucht gezet voor dezelfde dag vanaf ATL. Op ATL bleek die vlucht overboekt en aangezien we als laatste waren toegevoegd waren we niet zeker van een plaats.

Er werd vervolgens tot 800 dollar aan vouchers geboden om je plaats op te geven. Dat waren we niet echt van plan, we hadden al genoeg stress momentjes gehad voor 1 dag, eerst op Miami en toen op Atlanta. Toen zag ik dat er nagenoeg gelijktijdig een vlucht ging naar Brussel, dus gevraagd of we daar mee konden. Bleek te kunnen. Omdat we onze plaats opgegeven hadden kregen we vervolgens ook de vouchers van 800 dollar per persoon. Daarnaast waren we eerder thuis --> eind goed, al goed. We moesten vervolgens wel rennen naar een andere terminal op Atlanta.

En een paar maanden later dus gratis naar Las Vegas gevlogen :).

Conclusie: Het is voor iedereen verschillend wat als comfortabel ervaren wordt.
Crool
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Crool »

Wat vinden jullie van 701 euro van Amsterdam naar Denver en terug. Overstap in Reykjavik met Iceland air overstaptijd heen 1.40 en terug 1.05.
Heen 18/7, terug 10/8?
Gisteren aanbieding van American Airlines, via Dallas, overstaptijd 2 uur voor 626 euro. Dezelfde data.
Is het terecht dat ik zit te balen of is rond de 600 euro een prijs die nog wel terug komt en zullen we dus nog even wachten?
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

701 kan best nog wat vanaf hoor. 626 was een betere aanbieding dan die 701. En ik zit overigens ook vele malen liever in een opgefriste 767-300ER dan een 757-200 met enkel gangpad.
Afbeelding
Wendyp
Amerika-ontdekker

Bericht door Wendyp »

Inmiddels staan inderdaad de goedkopere tckets naar Las Vegas weer op Tix.nl.... ook met de kortere overstaptijd via Dallas!

Even opletten. Heenreis is via American Airlines en terug via British Airways.
Toestellen van AA naar Philidelphia (in ons geval met de helaas dus langere overstap, blijkt niet nodig....) worden deze zomer uitgevoerd met de grotere 767 (was nu nog met 757/ enkel gangpad), dat vinden we prettig. Weet niet hoe dit naar Dallas is.
heidem
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door heidem »

Amsterdam-Dallas is ook een 767 (een 757 haalt die afstand niet).
Laatst gewijzigd door heidem op 18 sep 2017, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

Wendyp schreef:Inmiddels staan inderdaad de goedkopere tckets naar Las Vegas weer op Tix.nl.... ook met de kortere overstaptijd via Dallas!

Even opletten. Heenreis is via American Airlines en terug via British Airways.
Toestellen van AA naar Philidelphia (in ons geval met de helaas dus langere overstap, blijkt niet nodig....) worden deze zomer uitgevoerd met de grotere 767 (was nu nog met 757/ enkel gangpad), dat vinden we prettig. Weet niet hoe dit naar Dallas is.
en wat vind jij goedkoop? Ik zie nu tickets voor mij datums voor 536 euro wat ik niet extreem goedkoop vind.
Wendyp
Amerika-ontdekker

Bericht door Wendyp »

Wij gaan van 24 juli tot en met 14 augustus en dan vind ik het een goede prijs...
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Voor begin augustus niet te vinden.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Wendyp
Amerika-ontdekker

Bericht door Wendyp »

Je zou vanavond nog eens kunnen kijken. Vrijdag overdag stonden ze er namelijk ook niet meer op en in de avond wel (toen gauw geboekt), gisteren was dit ook weer zo...
papaatje1966
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door papaatje1966 »

Verleden week 2 tickets gekocht retour naar Orlando Int. MCO, op KLM-site (vlucht wordt uitgevoerd door DELTA) vanaf schiphol.
Vertrek 17/07/18 , retour 28/07/18 voor 663€/pp en RECHTSTREEKS.
Als ik de prijzen nu op KLM bekijk lopen die al van 890 tot 950€/pp.

Goeie deal gedaan of gaan de prijzen in de toekomst terug zakken?

Mvg,
Emootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Emootje »

Timb schreef:
Wendyp schreef:Wij hebben vanavond via tix.nl tickets voor 4 personen naar Las Vegas gekocht voor 2250 euro. Heen 24 juli, terug 14 augustus...
Met British Airways, heen via Philadelphia (overstap 4 uur 50) en terug via London Heathrow (overstap 2 uur 50). Heen hadden we nog goedkoper kunnen vliegen met een overstaptijd van 2 uur 50, maar we willen toch wat meer zekerheid qua tijd.
waarom kan ik niet van dit soort prijzen vinden. Wij willen met 4 man 2 volwassenen en 2 kids 28 juli weg en ongver 16 a 17 augustus terug. Voor €2250 boek ik direct.
Ik heb ze ook zien staan, volgens mij bij Schipholtickets.nl of .com (de ene keer is de een goedkoper, dan de ander).
Zag alleen dat dit met American Airlines was, en ik werd niet echt gelukkig van de reviews op Seatguru over de vliegtuigen. Wij gaan 24/7 weg en 15/8 vliegen we weer terug. Ik kijk het nog even aan.
Thomas2521
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Thomas2521 »

papaatje1966 schreef:Verleden week 2 tickets gekocht retour naar Orlando Int. MCO, op KLM-site (vlucht wordt uitgevoerd door DELTA) vanaf schiphol.
Vertrek 17/07/18 , retour 28/07/18 voor 663€/pp en RECHTSTREEKS.
Als ik de prijzen nu op KLM bekijk lopen die al van 890 tot 950€/pp.

Goeie deal gedaan of gaan de prijzen in de toekomst terug zakken?

Mvg,
Normale prijs voor het hoogseizoen. Niet super duur, maar een goede deal zou ik het niet noemen want die bestaan niet in het hoogseizoen.
Het belangrijkste is of jij dit een goede prijs vind. Vermits je ze toch al hebt gekocht, heeft het geen zin om er nog over te piekeren.
Het belangrijkste is dat je op reis naar de USA gaat :)
2016: New York City - Washinton DC - Richmond - Philadelphia - Atlantic City - New York City
2017: New York City - Boston - New York City
2018: San Francisco - ... - San Francisco
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

Retour BRU-HON vond ik vorige week aan +/- €1050. Als je er een layover bijboekte werd dit al vlug €1600.
Gisteren vond ik tickets BRU-HON, LAS-BRU voor €925! Met een enkeltje OGG (Maui)- LAX erbij te boeken -vind ik nu aan €300- kom ik aan €1250 voor volgende vluchten:

BRU-HON 14/07 (overstap 2:15 in LHR en 4:00 in LAX)
LAS-BRU 09/08 (overstap 2:20 in LHR)
De vlucht van Maui naar LA is op 30/07

Vind dit persoonlijk voor Hawaii met layover een goede prijs.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Ik zou geen vlucht naar HON boeken, dat is Huron Regional Airport, South Dakota ;)

Als je HNL bedoelt, dan vind ik het een hoop geld; wij betaalden voor afgelopen juli/augustus nog geen 550,- retour AMS-HNL. Ik zou wachten tot er betere prijzen voorbij komen.
Maar als jij je er goed bij voelt, doen uiteraard.
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Ik zie op Schipholtickets nu prijzen van rond de 800 euro naar SFO (21/7 tot 22/8). Heen met Lufthansa - Air Canada (Toronto) en terug met Swiss (via Zurich). Met mooie aansluitingen. Nog niet geboekt maar het begint eindelijk ergens op te lijken. Maar ik vroeg me wel af of ik uberhaupt stoelen kan kiezen als ik via Schipholtickets boek. Wie weet dat?

En via Gate1? Iemand dat wel eens gedaan? Dat scheelt nog eens 100 euro en dan volledig met Lufthansa. Die prijzen krijg ik op de site van de maatschappij echt niet
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Luckytux
Amerika-newbie

Bericht door Luckytux »

ik zit te kijken voor een reis omstreeks kerst a.s. naar hawaii
nu heb ik een 'goedkope' gevonden op schipholtickets, voor 725,- p.p.
namelijk AMS - LHR - LAX- HNL met op LHR een overstap van 1u40m en op LAX een overstap van 14 uur (dit nemen wij voor lief!)
ik neem aan dat LAX wel goed te redden is qua tijd, :lol:
maar twijfel nog op LHR en of dit nog gaat veranderen aangezien de overstap eerst 2u30m was :blink:
kan iemand mij vertellen of dit verstandig (Lees: haalbaar) is?
de tickets zijn hierdoor 300,- pp goedkoper
mag je trouwens van het vliegveld af in de tussentijd? (neem aan van wel toch?)
ps: we zijn nog jong en vitaal genoeg om te rennen :lol:
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

LAX ben je binnen een uur wel uitgekeken hoor, kleine terminals waar niks te beleven is. Dus die 14u zal geen pretje zijn als je op de luchthaven wilt blijven.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik heb hier ook al deals zijn voorbij komen voor Hawaï maar dat is uitzonderlijk.
Wij betaalden in 2013:
BRU - LON - LAX - KOA
LAS - LON - BRU
a 968 € p.p.
en
ITO --> OGG
OGG --> HNL
HNL --> LIH
LIH --> LAS
a 362 € p.p.
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

harryh schreef:Ik zou geen vlucht naar HON boeken, dat is Huron Regional Airport, South Dakota ;)
.
Bedoel idd HNL :oops: .

Houden nu al enkele weken de Hawaï tickets in de gaten en vinden zelden een retour onder de €1000 ( of je moet overstappen zien zitten van 10+ uur. En met een layover al zeker niet.

Met wie en wanneer heb jij je tickets geboekt voor Hawaï?
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Tijdens de flash sale van United vorig jaar eind september kwam die deal voorbij, hoefde niet lang na te denken. Heenreis was overigens een Lufthansa vlucht naar LAX, rest United. De vluchten tussen de eilanden hebben we met Hawaiian gedaan.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer