Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cisca is back

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Cisca
Amerikakenner

Cisca is back

Bericht door Cisca »

Hallo allemaal!

Na een paar jaar afwezig te zijn geweest, begint het Amerika virus toch weer te kriebelen. De route gaat wel weer het zuidwesten worden, en zal voornamelijk op zoek zijn naar betaalbare hotels in de kleinere plaatsen. Het verschil qua prijzen van nu en 2008 vind ik best behoorlijk. Is ook 9 jaar geleden, maar hotels die voorheen 130 dollar waren zijn nu 320 :shock:

Af en toe zal ik ook naar routes kijken en wat lenen :wink:
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Cisca is back

Bericht door Aricon »

Welkom terug! Het Amerika virus is meestal hardnekkig. Het gaat nooit echt weg. :wink:
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Cisca is back

Bericht door Almere vak V »

Cisca schreef:Hallo allemaal!

Na een paar jaar afwezig te zijn geweest, begint het Amerika virus toch weer te kriebelen. De route gaat wel weer het zuidwesten worden, en zal voornamelijk op zoek zijn naar betaalbare hotels in de kleinere plaatsen. Het verschil qua prijzen van nu en 2008 vind ik best behoorlijk. Is ook 9 jaar geleden, maar hotels die voorheen 130 dollar waren zijn nu 320 :shock:

Af en toe zal ik ook naar routes kijken en wat lenen :wink:
Het virus zal altijd terugkomen!! Of de koers nog ooit terugkomt betwijfel ik ten zeerste. Ik hoop met je mee...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer