Na een paar jaar afwezig te zijn geweest, begint het Amerika virus toch weer te kriebelen. De route gaat wel weer het zuidwesten worden, en zal voornamelijk op zoek zijn naar betaalbare hotels in de kleinere plaatsen. Het verschil qua prijzen van nu en 2008 vind ik best behoorlijk. Is ook 9 jaar geleden, maar hotels die voorheen 130 dollar waren zijn nu 320
Af en toe zal ik ook naar routes kijken en wat lenen
Na een paar jaar afwezig te zijn geweest, begint het Amerika virus toch weer te kriebelen. De route gaat wel weer het zuidwesten worden, en zal voornamelijk op zoek zijn naar betaalbare hotels in de kleinere plaatsen. Het verschil qua prijzen van nu en 2008 vind ik best behoorlijk. Is ook 9 jaar geleden, maar hotels die voorheen 130 dollar waren zijn nu 320
Af en toe zal ik ook naar routes kijken en wat lenen
Het virus zal altijd terugkomen!! Of de koers nog ooit terugkomt betwijfel ik ten zeerste. Ik hoop met je mee...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.