Met de auto gaan we ook amerika in.
Is het verstandig om naast een Eta ook een Esta aan te vragen in verband met het wachten bij de grensovergang.
Heeft iemand ervaring hiermee.
Alvast bedankt,
Petra

Dat had ik dus. In 2010 is het niet door de douane uit m'n paspoort gehaald en toen ik in 2011 van Canada de grens overging Montana in gingen ze bij de douane nogal te keer. Goddank bleek de beambte uit de plaats te komen waar ik naartoe ging en was 't ijs toch nog gebroken. Had verder geen consequenties.Vergeet niet om het ding ook weer in te leveren als de VS verlaat, anders heb je mogelijk een overstay aan je broek hangen.
Ja, ik kwam via Roosville Montana binnen (vanuit Banff)Ingridho schreef:Wij rijden in juli van Calgary naar Glacier NP in Amerika; heeft iemand daar ervaring mee?
Douane ? Ik vermoed dat je immigratie bedoelt.elninjoo schreef:Dat had ik dus. In 2010 is het niet door de douane uit m'n paspoort gehaald en toen ik in 2011 van Canada de grens overging Montana in gingen ze bij de douane nogal te keer. Goddank bleek de beambte uit de plaats te komen waar ik naartoe ging en was 't ijs toch nog gebroken. Had verder geen consequenties.Vergeet niet om het ding ook weer in te leveren als de VS verlaat, anders heb je mogelijk een overstay aan je broek hangen.