Heel erg bedankt voor jullie feedback
Jullie hebben me overtuigd, en dus laat ik het bij het oorspronkelijke plan
Ik had gewoon schrik dat we niet genoeg "tijd" zouden hebben voor Canyonlands, maar jullie hebben me van het tegendeel overtuigd.
Hebben jullie verder ervaring met de Valley of Fire? Of vinden jullie dit overroepen (een vriendin van mij was daar heel enthousiast over)?
Op weg naar Zion kunnen we daar evengoed doorrijden veronderstel ik, want het gaat om een omweg van maar een 40-tal kilometer, en enorm veel tijd zullen we daar wel ook niet mee verliezen zeker...?
Om nog even in te pikken op Sequoia NP: de bedoeling is om na Grand Canyon NP vroeg te vertrekken en bij wijze van een "overgangsetappe" op een dag tijd zo ver mogelijk door te rijden in de richting van Sequoia NP. Dan kunnen we de dag erna hopelijk tegen de middag in Sequoia NP arriveren.
Dan verblijven we er een volledige dag.
Tenslotte zullen we de dag nadien pas in de namiddag vanuit Sequoia NP naar Cambria (of iets verder) doorrijden (gewoon om daar al te overnachten, zodat we de daaropvolgende dag rustig de kustroute kunnen doen tot in Monterrey).
Volgens mijn (misschien optimistische berekeningen) zullen we dus een volledige dag + 2 halve dagen in Sequoia NP zijn. Dat zou voor mij inderdaad nog gerust wat meer mogen zijn, maar het is beter dan niets zeker, en alvast beter dan één dag...?