Hi,
Ik zit op een green card in Los Angeles en heb zojuist een hele mooie baan aangeboden gekregen in Murrieta, Ca met binnen anderhalf jaar groei mogelijkheden naar een regio manager functie. Ik ben hier net twee weken in dit is een mega kans. Nadeeltje...ik moet naar Murrieta in Riverside County verhuizen. Ik had altijd gedacht wel een baan in of LA of Orange countty te kunnen vinden op maximaal 30-45 minuten (zonder traffic) bij familie en vrienden vandaan. Murrieta lijkt in ene met anderhlaf uur wel erg ver weg. Ja klinkt overigens erg dom als je net familie en vrienden in Nederland hebt achtergelaten op 11-12 uur vliegen hier vandaan LOL.
Ken iemand deze regio en is het wat? Volgens google is het een slaapstad met weinig crime etc. Van het weekend ga ik er even heen rijden en kan ik zien hoe het eruit ziet.
Alle andere sollicitaties die ik heb zijn voor de Santa Monica regio. Ook leuke banen maar zeker de eerste paar jaar geen groeipotentieel. Salaris ontloopt elkaar niet veel. De baan nu begint iets lager omdat ik de eerste tijd in training zit, maar gaat dan rap omhoog. De andere banen beginnen iets hoger (varieert van 'slechts' 2000 - 5000 dollar per jaar wat het dan meer zou zijn), zitten in deze regio maar daar zal ik niks definitiefs over weten dan op zijn vroegst eind volgende week, zo niet later. Plus daarvan weet ik dat ik de eerste anderhalf jaar niet zal doorgroeien. Daarop wachten zou dan eigenlijk betekenen dat ik nee moet zeggen tegen deze baan want daar begin ik 1 feb en ik zal zsm die kant op moeten verhuizen. Het risico dat ik dan heb is dat de rest niks wordt en ik zonder baan zit. Ook niet handig.
Mijn vraag eigenlijk is is het een ok regio om naar te verhuizen? En doe ik er goed aan op het eerste bod af te gaan? In ogenschouw nemende dat ik een baan nodig heb, want ik zit nu zonder.
Alle hulp/advies is welkom. Ik zie eventjes door de bomen het bos niet meer. Heb iets teveel geregeld de afgelopen weken denk ik
Alvast bedankt.