Je zou onze route kunnen rijden, van sf (dag 3 auto opgehaald) naar las vegas. Page en yosemite hebben we niet gedaan, page zat in de planning maar we zijn in flagstaff blijven plakken en yosemite was te koud in onze periode (november). Zie hieronder ons verslag.Big6230 schreef:Heb mij vanmiddag al eens bezig gehouden met enkele interessante plaatsen en dingen die ik eventueel wil aandoen.
Kunnen jullie mij eventueel tips geven over de route, als alles al dan niet haalbaar is.
De bedoeling is om 3 weken te gaan. Ik denk in de periode eind mei-juni
Bedoeling was eigenlijk om geen rondje te maken. Dus gewoon een lijn te rijden. ( een krom lijn of een zes)
Heb ik er al inzitten:
- San fransisco (Alcatraz, Golden Gate, Fishermans warf, ...
- Yosemite National Park (wandelen, viewpoints, ....
- Death Valley National Park ( Badwater, Artist's Palette, Mesquite Sand Dunes, .....
- Las Vegas ( niet in het weekend) ( The strip, Hotels (The Stratosphere Tower), gokken,Schieten ? ....
o Hoover Dam
o Antelope Canyon bij Page: Slot canyons ?
- Bryce Canyon National Park
- Zion National Park
- Monument Valley
- LA ? (- Wijken (Beverly Hills, Bell air, ...) - Walk of fame - Pretparken - Venice Beach
Graag wil ik er nog enkele dingen aantoevoegen ? ( Van die typische Amerikaanse dingen vb: Ghost towns, scrapyards langs verlaten wegen , ....
Eventueel nog een sportwedstrijd of race bezoeken?
Verder nog wat tips :
Starten in caliornie heeft als voordeel dat bij wet de 2e beduurder gratis is
Starten in sf heeft als voordeel dat je paar dagen autohuur scheelt en parkeerkosten
Las vegas probeer het weekend te vermijden, hotels zijn dan de helft goedkoper
Vergeet niet op tijd in te loten voor Canyon in page (genoeg te vinden op dit forum)