vorig jaar hebben wij een rondreis gemaakt door het Zuidwesten. Het was echt fantastisch

Nu willen we binnenkort een weekje naar New York en ik vroeg mij af wat globaal de kosten zijn zodat ik alvast kan gaan sparen

alvast bedankt!
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier geen zinnig antwoord op te geven is zoals je vraag nu gesteld is? Dit totaal afhankelijk van allerlei factoren als:Ginamaria schreef:Nu willen we binnenkort een weekje naar New York en ik vroeg mij af wat globaal de kosten zijn zodat ik alvast kan gaan sparen
Het kan bij New York natuurlijk ookGinamaria schreef:Zo MTL.... wow.. super bedankt voor je reactie... had ik zelf helemaal niet aan gedacht... gelukkig ben jij hier op dit forum....
Jammer.. ik had een keer een post op het zuidwesten forum gezien waar mensen de kosten in kaart hadden gebracht met wat en waaraan.. en ik dacht dat het bij New York ook zou kunnen, maar aan de reacties te zien heb ik het mis...
Ook wil iedereen graag helpen, maar dan is er wel iets meer informatie nodigGinamaria schreef:Jammer.. ik had een keer een post op het zuidwesten forum gezien waar mensen de kosten in kaart hadden gebracht met wat en waaraan.. en ik dacht dat het bij New York ook zou kunnen, maar aan de reacties te zien heb ik het mis...