Mijn vraag is of er in die periode nog speciale dingen zijn te beleven die uniek zijn in die tijdsperiode.
Nu heb ik al wat onderzoek gedaan en een lijst gemaakt van plaatsen en dingen die ik mee wil maken.
Omdat op 30 oktober Halloween plaatsvind ben ik al een week voor de marathon in NY en kom dus 29 oktober al aan.
- 30 oktober Halloween, verder geen specifieke locaties of evenementen, ga waarschijnlijk met een vriendin naar een houseparty.
- 4 november NYC Marathon.
- 6 November presidential election in DC, waar of wat weet ik ook nog niet misschien wordt er wat georganiseerd bij national mall?
- 23 November Thanksgiving, normaal een gesloten familiegebeuren maar er is blijkbaar een bekende parade 'georganiseerd door Macy's en misschien nog andere dingen?
- 24 November Black Friday, kijken of ik wat leuks kan scoren maar het is het niet waard als ik uren in de rij moet staan en pepperspray in mn ogen krijg van opdringerige klanten.
Ik was tussendoor nog van plan om naar Boston en Philadelphia te gaan, Philly voor de Rocky stairs en misschien wat historie over de founding fathers maar Boston lijkt me een erg saai gebeuren maar misschien ben ik onwetend en kunnen jullie mij beter informeren.
De planning ziet er al aardig uit maar het kan denk ik beter, met jullie hulp.