ik ga van de zomer 3 maanden naar New Jersey als au pair. Nou heb ik de weekenden vrij en ik was wel benieuwd wat leuke uitstapjes zijn in zo'n weekend. Waar kan je makkelijk heen en wat is interessant om te zien? Ik ben benieuwd!
Ik zou toch zeker eens New York bezoeken lijkt me de hoofdattracttie vanuit New Jersey! Dan Atlantic city(maar als je niet in gokken bent geinteresseerd is daar absoluut niets te doen,kan het weten want na meer dan 4 uur rijden was ik echt teleurgesteld en moest ik nog helemaal terug naar NYC. ) en hier en daar een fair/festival doen. Voor de rest is er in de Continental arena wel veel concerten en evenementen.Deze zomer is er de Crusty Demons Global Assault Tour(motorbikes, rockmuziek en vuurwerk) waar ik zeker heen ga!
Vergeet Philadelphia niet, hartstikke leuke stad om in uit te gaan en de Liberty Bell te zien. Atlantic City is leuk in de zomer, want het is tenslotte wel een badplaats. Wij zijn er pas nog geweest en we gokken wel wat, maar misschien 4 uur in het hele weekend. Er is een ellenlange boardwalk en een kermis pier. Wij vervelen ons daar nooit.
Als je een beetje kunt reizen is het leuk om naar Hershey te gaan, waar ook een amusements park is. En Baltimore en Washington zijn ook makkelijk bereikbaar per trein.
Als je iets in de natuur zoekt zou je naar de Pocono Mountains kunnen gaan.
Er zijn watervallen te bezichtigen (Bushkill Falls), je kunt er raften, kano-en, fietsen, wandelen. Er is ook een waterpark CamelBeach.
Allemaal te vinden rond de grens PA/NJ.
Als je dan iets verder (uurtje) door rijdt, bezoek Scranton met een stoomtrein museum en stoomtrein rit natuurlijk. Bezoek ook de kolen mijnen waar je 100 meter diep de grond in gaat.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.