Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitstapjes vanuit New Jersey

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
smiletje85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Uitstapjes vanuit New Jersey

Bericht door smiletje85 »

Hallo allemaal,

ik ga van de zomer 3 maanden naar New Jersey als au pair. Nou heb ik de weekenden vrij en ik was wel benieuwd wat leuke uitstapjes zijn in zo'n weekend. Waar kan je makkelijk heen en wat is interessant om te zien? Ik ben benieuwd! :D
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Ik zou toch zeker eens New York bezoeken lijkt me de hoofdattracttie vanuit New Jersey! :wink: Dan Atlantic city(maar als je niet in gokken bent geinteresseerd is daar absoluut niets te doen,kan het weten want na meer dan 4 uur rijden was ik echt teleurgesteld en moest ik nog helemaal terug naar NYC. ) en hier en daar een fair/festival doen. Voor de rest is er in de Continental arena wel veel concerten en evenementen.Deze zomer is er de Crusty Demons Global Assault Tour(motorbikes, rockmuziek en vuurwerk) waar ik zeker heen ga!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Vergeet Philadelphia niet, hartstikke leuke stad om in uit te gaan en de Liberty Bell te zien. Atlantic City is leuk in de zomer, want het is tenslotte wel een badplaats. Wij zijn er pas nog geweest en we gokken wel wat, maar misschien 4 uur in het hele weekend. Er is een ellenlange boardwalk en een kermis pier. Wij vervelen ons daar nooit.

Als je een beetje kunt reizen is het leuk om naar Hershey te gaan, waar ook een amusements park is. En Baltimore en Washington zijn ook makkelijk bereikbaar per trein.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Als je iets in de natuur zoekt zou je naar de Pocono Mountains kunnen gaan.
Er zijn watervallen te bezichtigen (Bushkill Falls), je kunt er raften, kano-en, fietsen, wandelen. Er is ook een waterpark CamelBeach.
Allemaal te vinden rond de grens PA/NJ.

Als je dan iets verder (uurtje) door rijdt, bezoek Scranton met een stoomtrein museum en stoomtrein rit natuurlijk. Bezoek ook de kolen mijnen waar je 100 meter diep de grond in gaat.

Veel plezier :)

/PeeJay
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer