Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

amerikaans recept

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

amerikaans recept

Bericht door Fuzzy »

Hi Yall :D
Ik heb al bij een topic over een amerikaans recept gelezen, maar kent iemand een amerikaans recept, wat je zelf kunt maken??
Ik ga straks wel lekker barbequen buiten :P

bye bye Fuzzy :shock:
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
MrsMiaWallace
Amerikafan

Bericht door MrsMiaWallace »

Da's wel een hele algemene vraag. ;) Niet voor op de bbq maar wel Amerikaans: meat loaf.

Neem gehakt, ui, paprika, mais en/of eventuele andere groente die je lekker vindt. Kruiden er door die je lekker vindt (zout, peper, paprika poeder bijvoorbeeld). Een 'cup' broodkruimels erdoor (in NL niet te koop in de winkel? Of wel? Zelf maken door bevroren oud/droog brood te raspen, kruimels laten ontdooien, of vers brood te roosteren en te raspen). Alles door elkaar kneden. In de vorm van een brood 'boetseren'. Op aluminum folie op een ovenrooster leggen, rooster meteen boven de ovenplaat plaatsen. Ongeveer anderhalf uur of indien nodig iets langer in de oven op 300F (NL ongeveer 180/200C?? Zelf even proberen).

Koud of warm te eten. Plakken van snijden, bbq sauce er over, salade erbij, aardappelsalade en klaar.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

OK. Nu heb ik ook trek.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Thanks voor het recept, ik zal het eens proberen, zijn er nog meer mensen voor een makkelijk maar lekker recept??
Let me know,

Thanks Fuzzy :shock:
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer