Ruim 4 dollar per gallon. Het moet niet gekker worden. Gelukkig een camper gehuurd die 1 op 3 rijdt

Overigens zie ik via gaswatch.com dat het geen 4 USD per gallon is, maar in LA tussen de 3.39 en 3.79.
Precies! Ik betaalde vanmorgen maar liefst 1,495 voor een litertje spriet....... en aangezien mijn auto 1 op 10 looptCorry schreef:Het blijft voor ons toch lachen om daar naar de "pomp"te gaan!
Ik denk dat deze journalist de Amerikaanse media volgt (en het een beetje vrij vertaalt).Petra/VS schreef:Idiote opmerking in dat artikel trouwens: "George Bush, die zelf geen idee heeft van de prijs van een gallon benzine", wat voor journalistisch onderbouwde uitspraak is dat nu weer? Is de schrijver het hem persoonlijk gaan vragen?
Ik heb het fragment gezien. Hij probeerde een "dat moeten we nog maar eens zien" of een "ja, ze voorspellen wel meer" punt te maken. Hij is daar niet zo handig in, het kwam een beetje knullig over.marcuscj schreef:"Wait, what did you just say? You're predicting $4-a-gallon gasoline?" Bush responded to a reporter who said some analysts expect prices to soon climb that high. "That's interesting. I hadn't heard that. . . . I know it's high now."
Yeah, right. Een oil man die niet weet hoe duur de benzine is.
Ten eerste: hij is net terug uit Afrika.marcuscj schreef:Yeah, right. Een oil man die niet weet hoe duur de benzine is.