Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
dionkoffie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Heb voor feb/maart 2026 via Sunnycars op vliegveld in Jacksonville een Mustang gehuurd. Heb de reviews gekeken en zie inderdaad een blauwe Mustang voorbij komen. Hopelijk hebben ze het ook. Zien het wel. Ik ben wel blij hoe alles met Sunnycars is geregeld en dat alles all-in is. Of het de goedkoopste is heb ik niet gezien.
Vraagje, ik heb van de ING een mastercard creditcard en een Visa debit card van Revolut. Ik merk dat mijn Mastercard niet altijd wordt geaccepteerd en overweeg een Visa aan te vragen zodat ik niet voor verassingen staat. Heeft iemand ervaringen mee met de borg betalen van een huurauto? Lokale bedrijf is Alamo USA.
Vraagje, ik heb van de ING een mastercard creditcard en een Visa debit card van Revolut. Ik merk dat mijn Mastercard niet altijd wordt geaccepteerd en overweeg een Visa aan te vragen zodat ik niet voor verassingen staat. Heeft iemand ervaringen mee met de borg betalen van een huurauto? Lokale bedrijf is Alamo USA.
PA, VA, MD, NJ, NY, CA, NV, AZ, FL, GA, + Niagra falls (CA), Torono, Ontario Canada.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn ING Mastercard bij de borgstelling bij Avis, Alamo of Hertz (tot nu toe).
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
IngridUSA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als je al geboekt hebt kun je dat toch nalezen in de voorwaarden van je huurcontract? Of anders navragen bij Sunny of Alamo. Ik heb het wel eens gehad en kon toen wel de boeking doen met een bepaalde cc, maar de borg ter plaatse moest dus met een andere kaart.
Ik ontmoette 3 maanden geleden een Belgische meneer en tienerzoon in SF die ook een Mustang klasse gehuurd hadden, en vroegen om een Dodge Challenger, en vervolgens een zilver kleurige meekregen. Was wel een 6 cylinder Challenger. Geen Hellcat.dionkoffie schreef: ↑22 dec 2025, 18:14en zie inderdaad een blauwe Mustang voorbij komen. Hopelijk hebben ze het ook.
27 States so far...
-
dionkoffie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ooh mooi. Ja ik hoef niet specifiek een Mustang met een V8 te hebben. Anders had ik het wel via Turo gehoord. Als het maar iets soortgelijks isCorv schreef: ↑23 dec 2025, 11:16Ik ontmoette 3 maanden geleden een Belgische meneer en tienerzoon in SF die ook een Mustang klasse gehuurd hadden, en vroegen om een Dodge Challenger, en vervolgens een zilver kleurige meekregen. Was wel een 6 cylinder Challenger. Geen Hellcat.dionkoffie schreef: ↑22 dec 2025, 18:14en zie inderdaad een blauwe Mustang voorbij komen. Hopelijk hebben ze het ook.
Top dankje. Verwacht dan ook niet te veel problemen. Heb 3 verschillende manieren om de borg af te tikken dus zal wel goed moeten komen.
PA, VA, MD, NJ, NY, CA, NV, AZ, FL, GA, + Niagra falls (CA), Torono, Ontario Canada.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is eigenlijk ook nog veel te vroeg om te boeken voor volgend jaar, de prijzen zakken echt nog wel. Is nog nooit anders geweest.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ach, je kunt altijd boeken en weer annuleren als je een betere deal tegenkomt toch 
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 36632 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 25 Reacties