Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lage prijzen, aanbiedingen voor vliegreizen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Heb net de eerste prijzen gekregen voor SFO aug 2006 : rond de 1000 euro/persson (united) :(

Bij die prijzen zal ik van de reis moeten afzien ....

Hopelijk komt er nog wat anders uit de bus ...
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Op welke datum ga je precies Dieter en op welke datum terug? En met hoeveel personen?
Misschien kan iemand een goedkoper tarief voor je vinden.
Ik ben ook erg geholpen met adviezen hier en kon daardoor een redelijk goedkoop ticket krijgen.

Marjon
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Wij vliegen begin Juni 2006 naar Phoenix,en een week later terug uit SFO,nog geen 600 euro de man, via TUI.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Pete.Z schreef:Wij vliegen begin Juni 2006 naar Phoenix,en een week later terug uit SFO,nog geen 600 euro de man, via TUI.
Klopt natuurlijk Pete, maar dat komt omdat Phoenix goedkoper is als SFO en omdat je niet in het hoogseizoen!!!!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Klopt,maar dat doen we dan ook bewust.... :wink:

Ik vindt het absurd hoeveel duurder tickets zijn als je een paar weken later gaat,maar ik begrijp dat sommige mensen "vast" zitten aan de vaste vakantie data.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Pete.Z schreef:Klopt,maar dat doen we dan ook bewust.... :wink:

Ik vindt het absurd hoeveel duurder tickets zijn als je een paar weken later gaat,maar ik begrijp dat sommige mensen "vast" zitten aan de vaste vakantie data.
Dat geldt dus voor ons 2x!! De kinderen zitten vast aan de schoolvakanties, maar ik zelf als leerkracht ook!

Ik kijk nog iedere dag, maar nog steeds is alleen retour Phoenix "betaalbaar". Dat zou ons nu rond de 3000 euro gaan kosten met 4 personen. Wij willen liever naar Denver en terug van Las Vegas. Dat komt nu nog op 3600 (1600 euro meer als wat we in 2004 betaalden). Nog steeds blijf ik dus geduldig zoeken!!!!
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

vana schreef:Op welke datum ga je precies Dieter en op welke datum terug? En met hoeveel personen?
Misschien kan iemand een goedkoper tarief voor je vinden.
Ik ben ook erg geholpen met adviezen hier en kon daardoor een redelijk goedkoop ticket krijgen.

Marjon
We dachten 16 of 17 augustus te vertrekken.
Heb ondertussen al wel een iets lager tarief gevonden, maar nog altijd een wat buiten mijn budget.
We zijn met 4 (2 kids, maar eentje is er al 13 en vliegt tegen volwassenen tarief).
Maar ik heb tijd. Zou uiteraard graag gaan, maar als het niet gaat, het weze zo.
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Ons reisbureau heeft ons laten weten dat ze voor ons 3 plaatsen op een vliegtuig naar Denver heeft geblokkeerd maar dat de prijzen nog niet bij hun bekend zijn. Eind november zou de prijs worden vrijgegeven en op dat moment moeten we dan ook onmiddelijk beslissen of we die plaatsen nemen of niet. Wij blijven dus wachten en hopen dat de prijs aanvaardbaar zal zijn.

Anita2
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

WE HEBBEN GEBOEKT!!

Yes, we gaan weer!! Vandaag op internet tickets naar Phoenix gevonden, voor................... 608 euro + tax 75,60 (Lufthansa). We vliegen via Chicago. Totale reissom (incl. verz. en boekingskosten) 2.620,40. 600 euro meer als in 2004, maar ja alles wordt duurder.
Vertrek 27 juli en terug 26 augustus. Het plannen kan dus weer gaan beginnen.
:beerchug:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Gefeliciteerd Wendy!

Phoenix wordt een populaire aanvliegstad volgend jaar... :wink:

Succes met de planning!

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Geweldig dat het gelukt is Wendy, jullie gaan er vast geen spijt van krijgen.

Mooie prijs, zelfs nog een paar tientjes goedkoper dan wij.
En ik zie dat het toch langer dan 4 weken geworden is.
Jullie gaan precies een week na ons, ben heel benieuwd naar jullie route en of we nog ergens kunnen afspreken.

Groetjes Marjon
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Wendy,

Ik ben blij voor jullie dat het gelukt is om betaalbare tickets te vinden. Ik ben gelijk op de site van lufthansa gaan zoeken maar de goedkoopste tickets waren nog altijd bijna 1000 euro voor onze periode. Via welke site heb jij trouwens deze prijs kunnen vinden ?
Wij zouden ook zo graag willen gaan maar vinden niets betaalbaar. We zijn nu maar al aan het zoeken naar een andere bestemming, misschien Thailand, maar Amerika blijft toch kriebelen en we blijven maar hopen dat het reisbureau nog met iets positiefs naar boven komt.

Groetjes

Anita
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

:( :( :( :(

Zojuist bericht gekregen van D-reizen dat de boeking toch niet accoord is. Het schijnt dat de vluchten volgeboekt zijn. Ik snap dus niet dat we de boeking zo ver hebben kunnen maken en dan geen accoord krijgen!!!!
Ze gaan morgen bellen met een "passend" alternatief. Ik ben dus benieuwd, maar verwacht er niet veel van.
Helaas.................
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

wendyjol schreef::( :( :( :(

Zojuist bericht gekregen van D-reizen dat de boeking toch niet accoord is.
Hè, wat jammer nou. D-Reizen had in eerste instantie gezegd dat het kon? Niet zo netjes van ze.

Ik heb even gekeken bij Delta Airlines. Voor de periode dat jullie gaan vind ik een ticket voor EUR 771,59 p.p. (AMS - PHX) Wel een stukje duurder dus, maar alle kosten zijn hier wel in verwerkt. Verder heb je een ruime overstap in Cincinnati wat ook wel weer prettig is.

Ik hoop voor jullie dat jullie toch nog (betaalbare) tickets kunnen vinden.

Succes ermee.

Roland

wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Coyote schreef:
Hè, wat jammer nou. D-Reizen had in eerste instantie gezegd dat het kon? Niet zo netjes van ze.

Roland
Het gekke is Roland, dat als je nu bij D-reizen kijkt, de vlucht nog steeds als beschikbaar wordt gegeven voor het lage bedrag.

Zo kan ik ook door de Consumentenbond verkozen worden als aanbieder met de laagste prijzen :cry: :cry:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

wendyjol schreef:Het gekke is Roland, dat als je nu bij D-reizen kijkt, de vlucht nog steeds als beschikbaar wordt gegeven voor het lage bedrag.
Maar heb je dan ook geen recht op deze prijs voor deze tickets??

Ik zou een schermafdruk maken van het scherm waar dit op wordt aangeboden. Of staat er misschien in het klein bij "onder voorbehoud" o.i.d.??

Een behoorlijke misser dus van D-reizen.

Roland

vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

wendyjol schreef::( :( :( :(

Zojuist bericht gekregen van D-reizen dat de boeking toch niet accoord is.
Hè, wat vreselijk rot voor jullie Wendy. Wordt je eerst blij gemaakt en dan krijg je zo'n domper. :flame: :flame: :flame: :flame: :flame:

Ik heb nog even voor je gekeken bij vliegwinkel maar daar staat dezelfde vlucht ook als "niet beschikbaar."
Bij Montytravel vragen ze nu ¤ 791,- en dat is toch weer een stuk duurder.

Blijf hoop houden, misschien komt er binnenkort een mooie aanbieding. Ik las in de krant dat de vliegtarieven niet zoveel stijgen als ze verwacht hadden en dat de reisorganisaties nu in onderhandeling zijn over de prijzen. Misschien komen er nog wat beter tarieven uit binnenkort.
Ik zal het intussen ook voor jullie in de gaten houden, als ik wat tegenkom hoor je het.
Anita2: Ik ben gelijk op de site van lufthansa gaan zoeken maar de goedkoopste tickets waren nog altijd bijna 1000 euro voor onze periode.
Anita, bij Montytravel vind ik een tarief van ¤ 791,81 op jullie datum (Delta). Ook niet echt goedkoop maar toch een stuk minder dan ¤ 1000,-

Groetjes Marjon
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Joepie !!!!!!!!!!!!!
Wij gaan volgende zomer terug naar Amerika. Eindelijk hebben we vliegtickets kunnen boeken.
Na wekenlang de deur plat te lopen in ons reisbureau hier in België, waar ze tot op vandaag geen prijs konden geven voor onze vlucht, en op alle andere reisbureaus hoge prijzen te horen kregen, hebben we vandaag via Montys Travel in Nederland onze tickets geboekt.
Gisteren was de prijs nog 905 Euro, vandaag was de prijs gezakt naar 881 Euro en hebben we dan ook maar de knoop doorgehakt. Dit was tot nu toe de goedkoopste optie die we te horen kregen.
Op 7 juli naar New York
Op 11 juli vliegen we door naar Denver
Op 4 augustus terug naar Brussel
Echt goedkoop is het nog niet, maar ja, we vliegen dan ook volop in het hoogseizoen.
Onze dag kan vandaag niet meer stuk !!!!!

Groetjes

Anita2
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Gefeliciteerd Anita.Wat fijn dat het eindelijk gelukt is. :doublethumb:
Prettig gevoel hè dat jullie nu echt gaan. Nu gaat de voorpret beginnen.

Hebben jullie al een beetje een route gepland?

Marjon
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Goed zo Anita, de knoop doorgehakt!!! Wat een lekker gevoel zal dat zijn.

Wij hikken nog een tijdje door, maar hakken ook binnenkort de knoop door hoor!!

Met welke maatschappij vliegen jullie?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer