Bij die prijzen zal ik van de reis moeten afzien ....
Hopelijk komt er nog wat anders uit de bus ...
Dat geldt dus voor ons 2x!! De kinderen zitten vast aan de schoolvakanties, maar ik zelf als leerkracht ook!Pete.Z schreef:Klopt,maar dat doen we dan ook bewust....![]()
Ik vindt het absurd hoeveel duurder tickets zijn als je een paar weken later gaat,maar ik begrijp dat sommige mensen "vast" zitten aan de vaste vakantie data.
We dachten 16 of 17 augustus te vertrekken.vana schreef:Op welke datum ga je precies Dieter en op welke datum terug? En met hoeveel personen?
Misschien kan iemand een goedkoper tarief voor je vinden.
Ik ben ook erg geholpen met adviezen hier en kon daardoor een redelijk goedkoop ticket krijgen.
Marjon
Hè, wat jammer nou. D-Reizen had in eerste instantie gezegd dat het kon? Niet zo netjes van ze.wendyjol schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist bericht gekregen van D-reizen dat de boeking toch niet accoord is.
Het gekke is Roland, dat als je nu bij D-reizen kijkt, de vlucht nog steeds als beschikbaar wordt gegeven voor het lage bedrag.Coyote schreef:
Hè, wat jammer nou. D-Reizen had in eerste instantie gezegd dat het kon? Niet zo netjes van ze.
Roland
Maar heb je dan ook geen recht op deze prijs voor deze tickets??wendyjol schreef:Het gekke is Roland, dat als je nu bij D-reizen kijkt, de vlucht nog steeds als beschikbaar wordt gegeven voor het lage bedrag.
Hè, wat vreselijk rot voor jullie Wendy. Wordt je eerst blij gemaakt en dan krijg je zo'n domper. :flame: :flame: :flame: :flame: :flame:wendyjol schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist bericht gekregen van D-reizen dat de boeking toch niet accoord is.
Anita, bij Montytravel vind ik een tarief van ¤ 791,81 op jullie datum (Delta). Ook niet echt goedkoop maar toch een stuk minder dan ¤ 1000,-Anita2: Ik ben gelijk op de site van lufthansa gaan zoeken maar de goedkoopste tickets waren nog altijd bijna 1000 euro voor onze periode.