Dus de volgende keer als je op een unieke plek komt die niemand anders kent en waar bijna geen bezoekers komen: Hou 'm lekker voor jezelf en maak er vooral geen foto's van
Haha, ja! Zoals ze 't in Amerika zo mooi kunnen uitdrukken: "Yeah, RIGHT!"

Dus de volgende keer als je op een unieke plek komt die niemand anders kent en waar bijna geen bezoekers komen: Hou 'm lekker voor jezelf en maak er vooral geen foto's van
Ik sluit me daarbij aan, wij zijn er vorige maand 2 nachten, oftewel anderhalve dag geweest en dat was ruim voldoende, het is niet "ons ding", en vinden het ver over de top maar vonden het wel leuk om er eens geweest te zijn.door Yeehaw
En wat Las Vegas betreft. Tja, ik denk dat je tenminste eens in je leven ergens op de strip zou moeten blijven maar langer dan 2 nachten houden wij het echt niet meer vol
bestaat dat nog, elke keer dat ik dat denk zie ik nederlanders rondtuffen, inclusief mijzelf dus.Dus de volgende keer als je op een unieke plek komt die niemand anders kent en waar bijna geen bezoekers komen: Hou 'm lekker voor jezelf en maak er vooral geen foto's van!
Kom, kom, zo erg is Blanding niet. Zeer betaalbare lodging en ideaal als start- of eindpunt voor de scenic UT95 (wanneer je daar een hele dag voor neemt), en ook handig wanneer je onderweg van/naar Moab nog van alles wil zien/doen. Bluff is mooier en heeft net als Monticello betere restaurants. In al die plaatsen zou ik zo weer overnachten, ook om bij voorbeeld weekenddrukte in Moab te vermijden. En vergeet Mexican Hat niet met de San Juan Inn, waar je goed kunt eten.Pete.Z schreef:Vreselijk....ik heb mezelf, na mijn laatse overnachting vorige maand in Blanding, heilig voorgenomen om nooit meer te overnachten in dat soort plaatsjes.