Ja ik snap als je bijv met 3 kids en 2 volwassenen reist dat je 100 pond verder bent (ca. 115 euro). Maar misschien is LHR dan niet de juiste keuze. 5x 40 USD zit je sowieso aan ivm ESTA. Je kunt ook redeneren dat je vlucht niet via LHR dan 115 euro duurder kan zijn op het totaal
Het blijft inderdaad een mening. Of iemand bereid is om 20 pond p.p. te betalen moet een ieder voor zich weten. En ja, het staat er heel duidelijk dat het
niet nodig is. Eens. En ja mocht je stranden, dat je zie je dan wel weer en je kunt het ter plekke inderdaad alsnog doen. Allemaal waar.
Maar ik denk dat dit forum ook vooral bedoeld is om alle voor en tegens te laten zien en dat iemand obv daarvan dan kan besluiten het wel of niet te doen.
Naar mijn mening is het gedoe en discussie met een overijverige baliemedewerker op Schiphol 1 van die redenen. Mijn ervaring obv van de afgelopen jaren is, dat je heel duidelijk ziet dat gate agents en incheckmedewerkers het soms echt niet weten of je onjuiste info geven. Dat zie je nu ook met het programma Schiphol airport op RTL 5 waarin gewoon iemand wordt weggestuurd terwijl de beste man zijn vlucht gemist had.
Zelf hebben wij een recente ervaring met mensen voor ons in de rij voor een reis naar Dubai. De medewerker van Transavia bleef maar volhouden dat het paspoort van reiziger in kwestie niet lang genoeg geldig was. Er moesten 2 bronnen aan te pas komen en een manager om meneer erdoor te laten.