Nou..... ik had via Tix.nl hele mooie tickets gevonden, met heen een rechtstreekse vlucht. Voor een prachtige prijs...helaas moest ik eerst even ergens heen en op het moment dat ik er samen met manlief voor ga zitten om te boeken (anderhalf uur lopen dubben...durf ik het...eindelijk besluit genomen)... zijn de tickets met bijna 80,-- p.p. verhoogd. SHIT dus.
Maar uiteindelijk toch maar gedaan, het leek ons nog wel acceptabel, zeker voor het hoogseizoen. Via BA.com durfde ik echt niet, alles in het Engels. Was wel goedkoper inderdaad, maar ja.
Dus, dit is 'm geworden :
Heen 19-7-'17 : DUS vertrek 9.45 uur - aankomst MIA om 13.50 uur. (rechtstreekse vlucht met Air Berlin !!)
Terug: 21-8-'17 : MIA vertrek 16.55 uur - aankomst MAD om 7.40 uur. En dan na een overstap van 1.15 minuten op de vlucht naar DUS en om 11.20 de volgende ochtend uur zijn we dan weer terug.
Voor een totaalprijs van 2.727,-- voor 3 volwassenen en 1 kind (oudste is dan 13 en telt als volwassene. Wat denken jullie ervan?
Hád dus nog bijna 400,== goedkoper gekund als we een uur eerder konden boeken. Maar ja. Had is een mooi woord.
En we vonden een rechtstreekse vlucht, zeker op de heenweg, ook wel wat waard.
Geboekt via Tix.nl dus. Ik kreeg een bevestiging en een mail dat ik de paspoortgegevens moet invullen. Gedaan inmiddels en nu staat er dat het 15 werkdagen kan duren voordat de E-tickets worden toegestuurd. Klopt dit met jullie ervaring?
Zo. Nu kan ik vannacht weer niet slapen denk ik