(waarschuwing: lange post)
@harryh Ik gebruik de normale site:
https://www.hertz.com/rentacar/reservation/ . Ik ben ingelogd als Gold Plus (geen status) en zet de site altijd op Engels, zodat ik zeker weet dat ik ook LDW heb (in Nederland heb ik de meest gekke vertalingen gezien). Ik boek op Tampa van 23/04 t/m 05/05 (11.00 uur). Met CDP 510k. Ik kies Privereis.
Bij het kiezen van een voertuig klasse staat al Pay at Location:

- image.png (56.99 KiB) 1025 keer bekeken
En in het overzicht zie ik ook Pay at location:

- image.png (52.33 KiB) 1025 keer bekeken
Grappig genoeg heet het in Nederlands wel 'Betaal later tarief':

- image.png (57.44 KiB) 1023 keer bekeken
En ook in het overzicht staat het zo vermeldt:

- image.png (50.84 KiB) 1023 keer bekeken
Tenslotte zijn de huurvoorwaarden ook anders. In het Engels mag je maar 3x wijzigen.
Engels:
You can amend your reservation online up to three times through the View/Modify/Cancel button. No processing fee will be charged for changes made online. For changes made by phone call, we reserve the right to charge a handling fee.
Nederlands
Je kunt je reservering kosteloos online wijzigen via het bekijk/wijzig /annuleer reservering-knop op onze website. Je kunt ook Contact met ons opnemen. Wij behouden ons dan wel het recht voor om administratiekosten in rekening te brengen.
Tenslotte staat er in de Nederlandse voorwaarden dat de No-show enkel geldt in Europa. Als je Engels gekozen hebt (dus de taal, niet het land), dan staat dit er niet.
Wanneer u bij de vestiging betaalt maar u bent niet in staat geweest uw voertuig op te halen of te annuleren voor de ophaaldatum, behouden wij ons het recht voor een no show/verloren huurkosten door te belasten van 65.00 Euro of equivalent daarvan om ons tegemoet te komen in de kosten die wij hebben omdat wij het voertuig niet verder kunnen verhuren. Voor meer informatie gaat u naar Prepaid Online Annulering en No Show kosten hieronder. Dit bedrag zal van uw creditcard worden genomen die u gebruikt heeft bij het maken van de reservering. Op dit moment alleen van toepassing op huren in Europa èn indien de reservering voor deze huur gemaakt is in Europa of in de Verenigde Staten.
Dat krijg je als je 400 verschillende schermpjes met voorwaarden hebt. Zie ze allemaal maar eens in lijn te houden

2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando