Klopt, heb diverse winkels nagevraagd en het is ook onduidelijk of er nog een herdruk komt, ook bij aanbieders op internet is deze uitverkocht.Karinita schreef:Deze gids is echt uitverkocht. Ook bij de uitgever dus...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke reisgids het beste??
Re: Welke reisgids het beste??
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Aha, wordt ook niet meer gedruk begrijp ik?Karinita schreef:Deze gids is echt uitverkocht. Ook bij de uitgever dus...
Probeer eens bij een boekhandel als 'De Slegte'. Die heeft in de regel wel van dit soort gidsen. Soms niet de allerlaatste druk maar vaak voor een koopje.
Roland
Was ik ook al, niet voor een gat te vangen, daar stond alleen een Elmar reisgids met een stuk van onze route, als ik niet aan de Lannoo kan komen ga ik hier wel voor.Coyote schreef: Probeer eens bij een boekhandel als 'De Slegte'. Die heeft in de regel wel van dit soort gidsen. Soms niet de allerlaatste druk maar vaak voor een koopje.
Roland
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij Bol.com staat een gebruikte gids nog wel. Ik zou hem je met plezier uitlenen, maar ook wij zitten dit jaar een deel van onze vakantie in de Rockies. Na 20 mei maakt het me niet zoveel meer uit, maar dat is voor jou te laat?
Ik heb ook bij Bol.com gezocht, zelfs op Belgische sites maar ook daar kan ik hem niet gevonden krijgen.
Dus als jij hem wel gevonden hebt hou ik mij aanbevolen
Dus als jij hem wel gevonden hebt hou ik mij aanbevolen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Echt waar, gisteren stonden er zelfs twee tweedehandse op!! Nu dus niet meer .... zonde!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Anja,
Ik leen hem met plezier aan jou uit. Uiteraard wil ik hem graag terug, want ik verzamel boeken van Amerika als naslagwerk. Nodig heb ik dit Lannoos boek niet voor onze komende trip naar het Zuidwesten. Ik ken hem haast uit mijn hoofd en heb alles al gezien wat erin staat....
Mocht je belangstelling hebben om hem te lenen, stuur mij dan maar een pbtje.
Gr. Marjan
Ik leen hem met plezier aan jou uit. Uiteraard wil ik hem graag terug, want ik verzamel boeken van Amerika als naslagwerk. Nodig heb ik dit Lannoos boek niet voor onze komende trip naar het Zuidwesten. Ik ken hem haast uit mijn hoofd en heb alles al gezien wat erin staat....
Mocht je belangstelling hebben om hem te lenen, stuur mij dan maar een pbtje.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
De Elmar reisgids wordt ook niet meer gedrukt. 
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben erg enthousiast over Fodor's Complete Guide to The National Parks of the West.
Hierin staan alle parken in het westen gedetailleerd beschreven, met onder andere ook informatie over campgrounds, accomodatie, restaurants in en vlak buiten de parken.
Er staan niet heel veel foto's in, maar wel weer plattegondjes, trails, etc. Ook wat routebeschrijvingen (driving tours) in een aantal staten.
Ik heb ook de Lannoo (er schijnt een nieuwe druk in het duits te komen dit jaar) en de Elmar.
De Elmar spreekt mij wat minder aan, maar mocht hij toch nog ergens te vinden zijn, dan is het wel een heel uitvoerige (hoewel wat saaie) en nuttige gids met veel achtergrondinformatie.
Marianne
Hierin staan alle parken in het westen gedetailleerd beschreven, met onder andere ook informatie over campgrounds, accomodatie, restaurants in en vlak buiten de parken.
Er staan niet heel veel foto's in, maar wel weer plattegondjes, trails, etc. Ook wat routebeschrijvingen (driving tours) in een aantal staten.
Ik heb ook de Lannoo (er schijnt een nieuwe druk in het duits te komen dit jaar) en de Elmar.
De Elmar spreekt mij wat minder aan, maar mocht hij toch nog ergens te vinden zijn, dan is het wel een heel uitvoerige (hoewel wat saaie) en nuttige gids met veel achtergrondinformatie.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2483 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-