Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke reisgids het beste??

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Welke reisgids het beste??

Bericht door myste87 »

Karinita schreef:Deze gids is echt uitverkocht. Ook bij de uitgever dus...
Klopt, heb diverse winkels nagevraagd en het is ook onduidelijk of er nog een herdruk komt, ook bij aanbieders op internet is deze uitverkocht.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Karinita schreef:Deze gids is echt uitverkocht. Ook bij de uitgever dus...
Aha, wordt ook niet meer gedruk begrijp ik?

Probeer eens bij een boekhandel als 'De Slegte'. Die heeft in de regel wel van dit soort gidsen. Soms niet de allerlaatste druk maar vaak voor een koopje.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Coyote schreef: Probeer eens bij een boekhandel als 'De Slegte'. Die heeft in de regel wel van dit soort gidsen. Soms niet de allerlaatste druk maar vaak voor een koopje.

Roland
Was ik ook al, niet voor een gat te vangen, daar stond alleen een Elmar reisgids met een stuk van onze route, als ik niet aan de Lannoo kan komen ga ik hier wel voor.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Bij Bol.com staat een gebruikte gids nog wel. Ik zou hem je met plezier uitlenen, maar ook wij zitten dit jaar een deel van onze vakantie in de Rockies. Na 20 mei maakt het me niet zoveel meer uit, maar dat is voor jou te laat?
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik heb ook bij Bol.com gezocht, zelfs op Belgische sites maar ook daar kan ik hem niet gevonden krijgen.

Dus als jij hem wel gevonden hebt hou ik mij aanbevolen
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Echt waar, gisteren stonden er zelfs twee tweedehandse op!! Nu dus niet meer .... zonde!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Anja,

Ik leen hem met plezier aan jou uit. Uiteraard wil ik hem graag terug, want ik verzamel boeken van Amerika als naslagwerk. Nodig heb ik dit Lannoos boek niet voor onze komende trip naar het Zuidwesten. Ik ken hem haast uit mijn hoofd en heb alles al gezien wat erin staat.... :lol:

Mocht je belangstelling hebben om hem te lenen, stuur mij dan maar een pbtje.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

De Elmar reisgids wordt ook niet meer gedrukt. :(
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben erg enthousiast over Fodor's Complete Guide to The National Parks of the West.
Hierin staan alle parken in het westen gedetailleerd beschreven, met onder andere ook informatie over campgrounds, accomodatie, restaurants in en vlak buiten de parken.
Er staan niet heel veel foto's in, maar wel weer plattegondjes, trails, etc. Ook wat routebeschrijvingen (driving tours) in een aantal staten.

Ik heb ook de Lannoo (er schijnt een nieuwe druk in het duits te komen dit jaar) en de Elmar.
De Elmar spreekt mij wat minder aan, maar mocht hij toch nog ergens te vinden zijn, dan is het wel een heel uitvoerige (hoewel wat saaie) en nuttige gids met veel achtergrondinformatie.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer