ik vond het toen ( in de jaren tachtig) wel straf van die hollanders dat hun bier ( Heineken natuurlijk) daar in de states overal in de rekken lag en ,,onze" zogezegd wereldberoemde Maes en Stella niet. nu is dat wel veranderd.
Er zijn dan toch hollanders die iets (willen) leren van vlamingen.
Toch slagen jullie erin Heineken over de hele wereld te verkopen, ik ben er zeker van dat als er ooit iemand een koelkast aan een eskimo verkoopt dat het een hollander zal zijn.
Ik moet misschien nog even mijn opmerking "veel indianen" toelichten...... We waren wat aan het rondrijden door Kayenta en kwamen per ongeluk middenin een Indiaanse woonwijk terecht. We voelden ons niet zo op ons gemak, met onze nieuwe Chrysler 300C tussen de enigszins armoedige huizen en auto's op blokken, op de slecht onderhouden weggetjes en tussen beetje nors kijkende mensen. We hadden het idee dat we inbreuk maakten op hun privacy, als stomme toerist zijnde, en dat we hier beter niet rond konden blijven hangen.
Het Best Western was op zich een aardig hotel, maar wat me tegenstond was de hoge prijs in vergelijking met alle andere hotels waar we in Arizona/Utah sliepen. Ik had echt het idee dat er flink misbruik wordt gemaakt van het geringe aanbod van hotels in deze omgeving. En de man die in de kamer onder ons zat, die besloot om om half 7 's ochtends zijn rental Goldwing motor + radio alvast warm te laten draaien, maakte ons humeur niet beter.
Wij hebben vannacht in het Hampton Inn geslapen, prima hotel (veel Fransen trouwens), de zwerfhonden heb je weinig last van maar veel bedelaars die je een stuk achterna lopen en om geld of eten vragen en blijven maar doorzeuren. Ik voelde me niet erg prettig daar en zijn dus ook 's avonds maar in het hotel gebleven.
Het voelde allemaal nogal grimmig aan en zal niet gauw iemand hier een hotel aanraden en gelukkig was het voor ons ook alleen een overnachtingsplaats.
Ook wij hebben vorige maand in Hampton Inn in Kayenta geslapen. Ik moet zeggen dat wij vanuit de Grand Canyon kwamen en pas in de namiddag cq. vooravond in Kayenta aankwamen. We zijn het hotel dus ingegaan en er niet meer uitgeweest. Van bedelaars of zwerfhonden hebben wij dus helemaal niets gemerkt. Het hotel vonden wij prima. Mooie kamers en een lekker restaurant waar we dan ook heerlijk gebruik van hebben gemaakt. 's Avonds, na het eten, hebben we buiten in de "tuin" gezeten. Helemaal niets mis mee hoor. Toen wij de volgende dag door Mexican Hat reden waren we maar wat blij dat we voor Hampton Inn hadden gekozen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.