Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten in Kayenta of Mexicat Hat?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Tja, tegen Hollanders helpt geen insektenverdelger...
De volgende keer toch maar een hele grote vliegenmapper meenemen !
:lol:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Valt me nog mee dat je koffers er nog waren met al die Hollanders zo dichtbij Jacques..
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

ik vond het toen ( in de jaren tachtig) wel straf van die hollanders dat hun bier ( Heineken natuurlijk) daar in de states overal in de rekken lag en ,,onze" zogezegd wereldberoemde Maes en Stella niet. nu is dat wel veranderd.

jacques
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Heineken is vies ! (en ik ben toch echt 100 % Hollands)

Het lekkerste bier is Dentergems wit (met een schijfje citroen) of een goede trappist.

(maar dit is geheel off-topic, waarvoor excuses aan de moderatoren)
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Er zijn dan toch hollanders die iets (willen) leren van vlamingen. :D
Toch slagen jullie erin Heineken over de hele wereld te verkopen, ik ben er zeker van dat als er ooit iemand een koelkast aan een eskimo verkoopt dat het een hollander zal zijn.

jacques
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Ik moet misschien nog even mijn opmerking "veel indianen" toelichten...... We waren wat aan het rondrijden door Kayenta en kwamen per ongeluk middenin een Indiaanse woonwijk terecht. We voelden ons niet zo op ons gemak, met onze nieuwe Chrysler 300C tussen de enigszins armoedige huizen en auto's op blokken, op de slecht onderhouden weggetjes en tussen beetje nors kijkende mensen. We hadden het idee dat we inbreuk maakten op hun privacy, als stomme toerist zijnde, en dat we hier beter niet rond konden blijven hangen.

Het Best Western was op zich een aardig hotel, maar wat me tegenstond was de hoge prijs in vergelijking met alle andere hotels waar we in Arizona/Utah sliepen. Ik had echt het idee dat er flink misbruik wordt gemaakt van het geringe aanbod van hotels in deze omgeving. En de man die in de kamer onder ons zat, die besloot om om half 7 's ochtends zijn rental Goldwing motor + radio alvast warm te laten draaien, maakte ons humeur niet beter.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wij hebben vannacht in het Hampton Inn geslapen, prima hotel (veel Fransen trouwens), de zwerfhonden heb je weinig last van maar veel bedelaars die je een stuk achterna lopen en om geld of eten vragen en blijven maar doorzeuren. Ik voelde me niet erg prettig daar en zijn dus ook 's avonds maar in het hotel gebleven.
Het voelde allemaal nogal grimmig aan en zal niet gauw iemand hier een hotel aanraden en gelukkig was het voor ons ook alleen een overnachtingsplaats.
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Ook wij hebben vorige maand in Hampton Inn in Kayenta geslapen. Ik moet zeggen dat wij vanuit de Grand Canyon kwamen en pas in de namiddag cq. vooravond in Kayenta aankwamen. We zijn het hotel dus ingegaan en er niet meer uitgeweest. Van bedelaars of zwerfhonden hebben wij dus helemaal niets gemerkt. Het hotel vonden wij prima. Mooie kamers en een lekker restaurant waar we dan ook heerlijk gebruik van hebben gemaakt. 's Avonds, na het eten, hebben we buiten in de "tuin" gezeten. Helemaal niets mis mee hoor. Toen wij de volgende dag door Mexican Hat reden waren we maar wat blij dat we voor Hampton Inn hadden gekozen.

Succes met je keuze.

Irma
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer