IloveFlorida schreef:Mmm.. ik ga dan denk ik proberen of m'n schoonmoeder het alvast mee naar NL wil nemen. Scheelt toch weer! Ik wil eigenlijjk ook heel graag gebruik maken van zo'n bedskirt, maar ik heb natuurlijk weer een ander soort bed. Nouja, maar eens kijken hoe ik dat ga aanpakken
Ik heb mijn bedsprei ook pas geleden gekocht in Amerika, via internet bij JC Penney's. De verzending kost inderdaad wat duiten, maar dan ben je er wel van verzekerd dat hij aankomt, hij wordt namelijk verzekerd verstuurd. In totaal heb ik voor de verzendkosten $89,50 betaald (incl. verzekering), de verzending duurde in totaal 2 weken, gerekend vanaf het moment dat ik het bericht kreeg dat de bestelling die dag was verzonden. Tussen het moment van bestelling en de bevestiging van verzending zat ook een week, maar dat had waarschijnlijk te maken met de jaarwisseling.
De totale bestelling bestond uit een kingsize comforter, 2 grote sierkussen (kingsize) en 2 hoezen voor die kussens, en 2 kleine sierkusseentjes. Ik gebruik de comforter dus als sprei, en ik heb daaronder gewoon mijn eigen dekbed met hoofdkussens liggen.
Mijn bedmaat is 1,80m breed en 2,10m lang, en de kingsize comforter pas er erg mooi op! Ik ben er erg blij mee!

Ik zal binnenkort een foto plaatsen, dan kun je dat zelf beoordelen!
Groetjes
Jacqueline