Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Koopsikov
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Koopsikov »

Type gehuurd: Q4 (Midsize SUV)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz.nl
Opgehaald in: Boston (BOS)
Afgeleverd in: Boston (BOS)
Meegekregen: Chevrolet Equinox
Mijl stand: begin: 23.xxx (volgens Hertz 22.200) eind: 25.684, gereden: rond de 2.000 mijl (volgens Hertz 3.484),
Wanneer: 17-10-2025 t/m 25-10-2025
Aantal dagen huur: 8 dagen
Totaalprijs huur: USD 241,57
Prijs per dag: USD 30,20
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, wel alle toll voor USD 111,49 bijgekocht bij het uitrijden
Keuzemogelijkheid of toegewezen: PC, maar geen enkele keuze
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 6

We hadden twee reserveringen staan bij Hertz, een Fullsize sedan (F klasse) en een SUV (Q4 klasse). Reservering via Veerle aangepast naar de PC, daar verdween echter onze Q4 reservering (de goedkoopste reservering) en had ik op de ochtend van vertrek ineens nog maar de F klasse staan. Gelukkig had ik de emailwisseling nog dus maar even gevraagd wat er nu verkeerd was gegaan. In het vliegtuig kreeg ik de melding dat ik nog wel een Q4 mocht hebben maar dan of met bijbetaling van $1343,85 of alleen een Q4 voor het oude bedrag maar dan niet met de gold service. Wat een gedoe als je al in het vliegtuig zit, dus maar even laten rusten en ter plekke maar gekeken wat er stond.
Naam keurig op het bord met vermelding PC, we waren er rond 13:00 uur. Er stonden bij de PC ongeveer 4 tot 5 sedans en geen enkele SUV, de sedans die er stonden waren niet interessant, onvoldoende kofferbak voor 2 koffers. Daarnaast geen enkele “amerikaanse” auto maar een kia, hyundai en nissan, vast prima auto’s maar niet wat ik in de US zou willen rijden.
Dus maar aansluiten in de rij wachtenden voor de SUV’s, 4 personen. Maar na ongeveer 10 minuten kwam er een chevrolet equinox aanrijden, die dan ook maar genomen. Zou niet mijn eerste keuze zijn geweest maar goed.
De Chevrolet is een prima auto, doet wat die moet doen, redelijk comfortabel, niet echt krachtig, wel redelijk zuinig. Maar niet de ervaring waarop ik gehoopt had. Had eerlijk gezegd gehoopt op een wat grotere of leukere auto maar goed dat was de gok die ik nam met deze reservering. Volgende keer dan maar toch weer voor een leuke auto gaan.
2001 MI-CA-AZ-NV-UT
2015 FL
2021 NY
2022 FL-GA-SC-NC-TN-VA-MA-DE-MD-PA-NJ-NY
2022 NY-RI-CT-MA
2023 CA-NV
2024 CA-MA-CT
2025 CA-NV-NY
2025 CT-MA-NY
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door markro »

* Note moderator (Bart/Marco):

Voordat jij jouw ervaring met een huurauto hieronder plaatst,
lees a.u.b. eerst dit bericht, kopieer daaruit het gedeelte in het groen en vul dat aan met jouw gegevens.

Het is de bedoeling dat dit een overzichtelijk "lijstjestopic" wordt en blijft, daarom zullen berichten anders dan de opsommingslijstjes, zonder overleg verwijderd worden.

Mocht jij vragen hebben naar aanleiding van een geplaatste ervaring, dan kan jij daar op twee manieren mee omgaan, te weten:
1. stel jouw vraag via een persoonlijk bericht (PB), dit is voor anderen niet zichtbaar,
of, als het ook voor anderen interessant kan zijn,
2. kopieer het bericht met de geplaatste ervaring als quote (via citeer-icoon) en plaats dat in het subforum “Vervoer in en naar Amerika”
(klik hier) als een nieuw onderwerp, waarna er over gediscussieerd kan worden.

<< Dit is een algemeen bericht en heeft geen betrekking op de reeds geplaatste berichten in dit topic. >>
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer