Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
sites voor las vegas shows
sites voor las vegas shows
Dag forum leden,
Volgend jaar ga ik weer een mooie trip door de VS maken. Hierbij kom ik ook in Las Vegas. Het lijkt me super om daar een show te bezoeken.
Heeft iemand ervaring met het boeken van een show? Op welke site kan dit het beste? Welke shows zijn zeker de moeite? Of moet ikgewoon wachten tot ik daar ben en dan iets boeken?
Wie kan mij tips geven betreffende dit onderwerp?
Alvast hartelijk dank,
John
Volgend jaar ga ik weer een mooie trip door de VS maken. Hierbij kom ik ook in Las Vegas. Het lijkt me super om daar een show te bezoeken.
Heeft iemand ervaring met het boeken van een show? Op welke site kan dit het beste? Welke shows zijn zeker de moeite? Of moet ikgewoon wachten tot ik daar ben en dan iets boeken?
Wie kan mij tips geven betreffende dit onderwerp?
Alvast hartelijk dank,
John
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
omdat wij volgend jaar ook naar Las Vegas willen zijn we dus ook aan het kijken voor shows.
deze site heb ik gevonden die meer info geeft over de shows
http://www.lasvegastravelguide.nl/ wij zijn geintreseerd in de show van de Bleu Man Group
Dennis
deze site heb ik gevonden die meer info geeft over de shows
http://www.lasvegastravelguide.nl/ wij zijn geintreseerd in de show van de Bleu Man Group
Dennis
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Er zijn ons dit weekend door de kinderen 2 tickets aangeboden voor een zelf uit te zoeken show in Las Vegas. Ze wisten dat ik al heel lang graag naar Celine Dion wil. Helaas wil mijn (v)echtgenoot hier niet heen en gaat liever naar de show "Love" van Cirque du Soleil die geheel in het teken van de Beatles staat.
Nu vind ik dat ook heel mooi, maar ik ben nog niet overstag gegaan nu ik zo'n buitenkansje krijg voor de show van Celine. Ik zit in een "moeilijk" parket, zeg maar.
Wat een mens al niet voor luxe problemen kan hebben....
Marjan
Nu vind ik dat ook heel mooi, maar ik ben nog niet overstag gegaan nu ik zo'n buitenkansje krijg voor de show van Celine. Ik zit in een "moeilijk" parket, zeg maar.
Wat een mens al niet voor luxe problemen kan hebben....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Geen enkel probleem Marjan.
ga gewoon naar Celine Dion toe en geef als excuus op dat dit het allerlaatste jaar is dat ze daar is en dat je die kans niet mag missen.
Ik ga op mezelf af en ik vond het een hele mooie show,en niet eens in Vegas style.
Het is een redelijk rustige show die zelfs Jan wel leuk zal vinden.
Dus gaan met die banaan.
Erika
ga gewoon naar Celine Dion toe en geef als excuus op dat dit het allerlaatste jaar is dat ze daar is en dat je die kans niet mag missen.
Ik ga op mezelf af en ik vond het een hele mooie show,en niet eens in Vegas style.
Het is een redelijk rustige show die zelfs Jan wel leuk zal vinden.
Dus gaan met die banaan.
Erika
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik wil wel met je mee Marjan, ik zou er dolgraag eens heen gaan
Ger houd ook helemaal niet van Celine Dion maar ik denk dat hij wel met me mee zou gaan.
Maar als Jan het echt verschrikkelijk vindt heb je denk ik weinig andere keus dan alleen gaan of een andere show kiezen (of misschien kan Jan oordopjes in doen)
Wel heel jammer want zoiets komt waarschijnlijk niet snel weer op je pad. (kun je hem echt niet overhalen, misschien kun je een keer met hem ergens naar toe gaan wat jij verschrikkelijk vind en hij heel leuk)
Marjon

Ger houd ook helemaal niet van Celine Dion maar ik denk dat hij wel met me mee zou gaan.
Maar als Jan het echt verschrikkelijk vindt heb je denk ik weinig andere keus dan alleen gaan of een andere show kiezen (of misschien kan Jan oordopjes in doen)
Wel heel jammer want zoiets komt waarschijnlijk niet snel weer op je pad. (kun je hem echt niet overhalen, misschien kun je een keer met hem ergens naar toe gaan wat jij verschrikkelijk vind en hij heel leuk)
Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Van mij mag je mee Marjon. Zou het zelfs heel leuk vinden. Jan vind het niet echt verschrikkelijk of zo. Hij vindt het alleen veel te duur voor 90 min. M.a.w. hij heeft dat er gewoon niet voor over. Hij gaat dus liever ergens anders heen voor dat geld.vana schreef:Ik wil wel met je mee Marjan, ik zou er dolgraag eens heen gaan![]()
![]()
Marjon
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
hekkie schreef:Van mij mag je mee Marjon. Zou het zelfs heel leuk vinden. Jan vind het niet echt verschrikkelijk of zo. Hij vindt het alleen veel te duur voor 90 min. M.a.w. hij heeft dat er gewoon niet voor over. Hij gaat dus liever ergens anders heen voor dat geld.vana schreef:Ik wil wel met je mee Marjan, ik zou er dolgraag eens heen gaan![]()
![]()
Marjon
Gr. Marjan
Je bent een schat Marjan, maar dat zou voor mij een beetje duur worden, ik moet er ook een retourtje Las Vegas bij nemen.

Marjon
Als ik even mag citeren uit eigen werk, Live verslag 14 Juli 2005:hekkie schreef:Er zijn ons dit weekend door de kinderen 2 tickets aangeboden voor een zelf uit te zoeken show in Las Vegas. Ze wisten dat ik al heel lang graag naar Celine Dion wil. Helaas wil mijn (v)echtgenoot hier niet heen en gaat liever naar de show "Love" van Cirque du Soleil die geheel in het teken van de Beatles staat.
Wat een mens al niet voor luxe problemen kan hebben....![]()
Marjan

Dan naar het Colloseum at Ceasers Palace. Dit is werkelijk schitterend, en eenmaal binnen weet je niet wat je ziet. Dan de show: KIPPENVEL. Dit is echt een kick en supergaaf, wat een show. Weer een hoogtepunt van deze reis.
Ik ben ook absoluut geen fan of zo, in tegendeel zelfs, maar had dit toch niet willen missen.
Theo
LAS VEGAS (AP) - Celine Dion's Las Vegas concert extravaganza at Caesars Palace will close on Dec. 15 after a nearly five-year run.
"As we prepare ourselves to say goodbye, I know this will be the best year yet," Dion said in a statement Thursday outlining production changes for the show's final year.
The Grammy award-winning singer, who signed a three-year, $100 million contract, started the splashy gig, titled "A New Day," in March 2003. The run was later extended through 2007. A closing date had not been previously announced.
Producers say nearly 2.5 million people have seen Dion's show since it opened in the Colosseum, a $95 million theater built and designed for the production.
The final year of the show will include new costumes and new numbers. In late January, "A New Day" will be filmed for a TV special and DVD, producers said.
The final block of tickets for performances from August through December will go on sale on March 1.
Caesars has not announced Dion's replacement.
"As we prepare ourselves to say goodbye, I know this will be the best year yet," Dion said in a statement Thursday outlining production changes for the show's final year.
The Grammy award-winning singer, who signed a three-year, $100 million contract, started the splashy gig, titled "A New Day," in March 2003. The run was later extended through 2007. A closing date had not been previously announced.
Producers say nearly 2.5 million people have seen Dion's show since it opened in the Colosseum, a $95 million theater built and designed for the production.
The final year of the show will include new costumes and new numbers. In late January, "A New Day" will be filmed for a TV special and DVD, producers said.
The final block of tickets for performances from August through December will go on sale on March 1.
Caesars has not announced Dion's replacement.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2007 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-
- 11 Reacties