Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

'open planning' en auto huren

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
sjonniej
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

'open planning' en auto huren

Bericht door sjonniej »

Hallo allen,

Wij gaan eind september/begin oktober 8 dagen op huwelijksreis naar New York! Wij hebben inmiddels een paar kleine dingen gepland, en willen uiteraard al een hoop zien in New York. Grotendeels van de dagen hebben wij dus nog 'vrij' staan om eigenlijk een paar dagen van te voren pas te bekijken wat we willen doen. Dit ook met het weer.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben een beetje benieuwd hoe andere mensen hier over denken.

Ook zie ik door de bomen het bos niet meer. Wij willen nog 1 of heel misschien 2 dagen 'er tussen uit' in New York. 1 om een dag volop te shoppen (Woodbury common, Roosevelt Field, Palisades Center). Echter is het natuurlijk altijd maar de vraag waar je het goedkoopst een auto kan huren. Wij hoeven geen gigantisch brede amerikaanse muscle car, een mega Ford of iets anders, gewoon een goedkope en simpele auto.

Zelf kom ik er niet meer uit waar ik het goedkoopst en veiligst een auto kan huren. Het moet natuurlijk goedkoop zijn maar ook tegen 'redelijke' voorwaarden.

Ik wacht de berichten af :-)
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: 'open planning' en auto huren

Bericht door Dommel »

Via Groupon is de bustrip naar Woodbury Common nu in de aanbieding.

Els
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik denk dat het makkelijkst is om een auto bij of JFK, Newark of LaGuardia te huren. Ik zou ook kijken hoever de metro en trein je voor sommige zaken gaan brengen.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Waarom een auto, je wilt echt niet rijden in Manhattan of Brooklyn.

Leuke wandeling buiten groter NYC: met de Metro North Hudson trein vanaf Grand Central Station in Manhattan (42/Lexington) naar Poughkeepsie, daar aan het water van de Hudson lunchen en dan over een oude spoorbrug hoog over de Hudson wandelen. Hele ervaring en Poughleepsie is ook een leuk, zij het klein, stadje. Zie ook http://www.walkway.org/

Alleen de treinreis is al de moeite waard, langs de Hudson rivier.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
sjonniej
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door sjonniej »

Excuus, ik denk dat ik even wat onduidelijk was.

Ik wil alleen voor de shop dag de auto huren. We willen 2 of 3 winkelcentrums aan doen waar je snel bij komt met de auto.
Binnen New York (en dus Manhattan) doen we alles met het OV.
Ik moet er niet aan denken om binnen in een grote stad de hele tijd met de auto in de weer te zijn. De weg zoeken, parkeren.. Nee doe maar niet! ;-)

Bennogr, bedankt voor de tip! Die pakken we mee in de 'open planning'.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer