Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Skrill Card
- girliecathy
- Amerikakenner
Re: Skrill Card
Ik heb een beetje de reviews bekeken op internet van weswap en tot nu toe geen slechte dingen tegen gekomen. Ik zit er aan te denken om er een te nemen aan de andere kant ben ik ook nieuwsgierig naar reacties van mensen op dit forum die deze kaart al hebben gebruikt.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik heb net de skrill card gebruikt en dat ging zonder problemen ... ik heb nog steeds de gebruikte wisselkoers niet vergeleken met geld pinnen, dat wil ik nog wel gaan doen .... ik heb goed in de gaten gehouden hoeveel ik uitgaf, en nu staat er nog ruim 12$ op. (cash heb ik trouwens zomaar ruim 60$ over ... ik ben zuinig geweest ...)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
24 April heb ik een WeSwap account aangemaakt en daarmee dus een card aangevraagd. Het account aanmaken gaat zonder problemen. Tevens heb ik zojuist een eerste storting gedaan op het account (de card heb ik nog niet in huis) en een swap gedaan van euro naar dollars. Gekozen voor een directe swap met 1.4% kosten. Dit duurde ongeveer 5 minuten, daarna was de transactie zichtbaar en heb ik een Euro en een Dollar "potje" in mijn account. De koers welke gehanteerd wordt is op dit moment zelfs beter als die van Skrill. (na aftrek van de kosten) Nu is het dus wachten op de kaart om deze te kunnen testen. WeSwap verwacht dat ik deze binnen 7 tot 10 dagen thuisgestuurd krijg....
Wordt vervolgd...
Wordt vervolgd...
- girliecathy
- Amerikakenner
Hallo theohol,
Ik ben beniewd naar je verdere ervaringen. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je euro's en dollars op je kaart hebt staan. Ik neem aan dat ze vanzelf geld afhouden van het juiste account, ik ben niet zo kundig met zulke zaken
De reviews waren goed op internet dus ik verwacht eigenlijk geen rare dingen.
Ik ben beniewd naar je verdere ervaringen. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je euro's en dollars op je kaart hebt staan. Ik neem aan dat ze vanzelf geld afhouden van het juiste account, ik ben niet zo kundig met zulke zaken

De reviews waren goed op internet dus ik verwacht eigenlijk geen rare dingen.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Gisteren via de post mijn WeSwap kaart ontvangen en meteen telefonisch geactiveerd. Dit ging zeer gemakkelijk. Je krijgt dan telefonisch de bijbehorende pin-code door, waarna je de kaart direct kunt gebruiken.
Vanmorgen meteen geprobeerd met tanken en dit ging gewoon goed. In de WeSwap app en op de website zie je 2(of natuurlijk meer) valuta, in mijn geval: Euro's en Dollars. Het bedrag waarvoor getankt werd, is van de Euro's afgeschreven. Het werkt hier dus prima.
Groeten,
Theo
Gisteren via de post mijn WeSwap kaart ontvangen en meteen telefonisch geactiveerd. Dit ging zeer gemakkelijk. Je krijgt dan telefonisch de bijbehorende pin-code door, waarna je de kaart direct kunt gebruiken.
Vanmorgen meteen geprobeerd met tanken en dit ging gewoon goed. In de WeSwap app en op de website zie je 2(of natuurlijk meer) valuta, in mijn geval: Euro's en Dollars. Het bedrag waarvoor getankt werd, is van de Euro's afgeschreven. Het werkt hier dus prima.

Groeten,
Theo
-
- Amerika-ontdekker
Kan je nu wel of niet met de Skrillcard hotels betalen? want sommige zeggen wel en andere dan weer niet..
Maakt het uit als ik voor sommige hotels al gereserveerd met een andere CC en ter plekke met de skrill wil betalen ? is dit mogelijk trouwens?
Maakt het uit als ik voor sommige hotels al gereserveerd met een andere CC en ter plekke met de skrill wil betalen ? is dit mogelijk trouwens?
- girliecathy
- Amerikakenner
Hallo Theo,
Bedankt voor je bericht.
Het klinkt wel goed ik ga deze ook maar aanschaffen
Bedankt voor je bericht.
Het klinkt wel goed ik ga deze ook maar aanschaffen

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
In 2013 en 2014 hebben we gebruikt gemaakt van de skrill kaart om ter plaatse bij de hotels te betalen, en beide jaren geen problemen gehad. Over enkele weken gaan we weer en de skrill kaart gaat weer mee, top!
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb zojuist een Skrill card aangevraagd en aangegeven dat deze in USD moet zijn. Zowel bij registratie als bij het definitief aanvragen van de card. Echter zie ik nu in mijn account alle bedragen nog in euro' s staan. Ik heb de 10 euro fee voor de card gestort, zodat deze wordt opgestuurd maar dit ging dus ook in euro's.
Gaat dit nog veranderen naar dollars zodra ik de card heb ontvangen, of hoe werkt dit precies? Ik heb er natuurlijk weinig aan om iedere keer in euro' s geld op mijn kaart te storten.
Gaat dit nog veranderen naar dollars zodra ik de card heb ontvangen, of hoe werkt dit precies? Ik heb er natuurlijk weinig aan om iedere keer in euro' s geld op mijn kaart te storten.

- girliecathy
- Amerikakenner
Ik heb ook de weswapkaart aangeschaft. Het werkt kinderlijk eenvoudig en via de app kan je precies zien hoeveel er op staat.
- avusa
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Neteller.com (met één t!) is ook prima oplossing. Is functioneel gelijk aan Skrill en nog helemaal gratis ook. Afgelopen jaren paar keer gehad dat Skrill kaart niet werkte. Zo hebben we altijd een backup bij ons. Ander voordeel is dat transactie's hetzelfde moment online zichtbaar zijn. Dat duurt bij andere kaarten meestal langer.
Grtz AVusa
Grtz AVusa
-
- Amerika-ontdekker
Review WeSwap Card
Hallo,
Hierbij wil ik graag in het kort onze ervaring met een WeSwap card delen, sommige van jullie hebben hierom gevraagd:
Zoals ik ook eerder heb gemeld, gaat het aanvragen en activeren van deze card zeer eenvoudig (https://www.weswap.com/en/). Ook het bijhouden van je uitgaven is eenvoudig via een app of internet. Het enige "nadeel" wat ik heb ondervonden, is dat er geen directe opwaardeer mogelijkheid is, dit gaat via een normale banktransactie wat soms tot 4 werkdagen kan duren. Als je hier echter rekening mee houd, hoeft dat geen probleem te zijn. Wij hebben in diverse winkels, restaurants, tankstations enz met de card betaald en nergens problemen gehad met bijvoorbeeld acceptatie. Op de meeste plaatsen gewoon met een handtekening, op een enkele plaats met de pin-code ter verificatie. De card wordt opgeladen met euro's, je dient deze zelf om te "swappen" naar dollars. Ook dit gaat erg eenvoudig via internet of de app. De gehanteerde wisselkoers is erg gunstig en terug te vinden op http://www.xe.com . Mocht je dollars tekort komen maar nog wel euro's op de card hebben staan (Je kunt diverse valuta op de card zetten) dan is de wisselkoers iets ongunstiger, deze wordt dan namelijk door de bank bepaalt, maar je kunt toch gewoon betalen. Het bedrag wordt dan omgerekend en van de euro's afgeschreven. Wij vonden het in elk geval erg handig en hebben de card veelvuldig gebruikt.
Hierbij wil ik graag in het kort onze ervaring met een WeSwap card delen, sommige van jullie hebben hierom gevraagd:
Zoals ik ook eerder heb gemeld, gaat het aanvragen en activeren van deze card zeer eenvoudig (https://www.weswap.com/en/). Ook het bijhouden van je uitgaven is eenvoudig via een app of internet. Het enige "nadeel" wat ik heb ondervonden, is dat er geen directe opwaardeer mogelijkheid is, dit gaat via een normale banktransactie wat soms tot 4 werkdagen kan duren. Als je hier echter rekening mee houd, hoeft dat geen probleem te zijn. Wij hebben in diverse winkels, restaurants, tankstations enz met de card betaald en nergens problemen gehad met bijvoorbeeld acceptatie. Op de meeste plaatsen gewoon met een handtekening, op een enkele plaats met de pin-code ter verificatie. De card wordt opgeladen met euro's, je dient deze zelf om te "swappen" naar dollars. Ook dit gaat erg eenvoudig via internet of de app. De gehanteerde wisselkoers is erg gunstig en terug te vinden op http://www.xe.com . Mocht je dollars tekort komen maar nog wel euro's op de card hebben staan (Je kunt diverse valuta op de card zetten) dan is de wisselkoers iets ongunstiger, deze wordt dan namelijk door de bank bepaalt, maar je kunt toch gewoon betalen. Het bedrag wordt dan omgerekend en van de euro's afgeschreven. Wij vonden het in elk geval erg handig en hebben de card veelvuldig gebruikt.
- girliecathy
- Amerikakenner
Bedankt voor je duidelijke uitleg over Weswap. Ik heb hem ook aangeschaft en zit op het moment in New York. Ik ga hem zo uittesten want onze 2 tassen zijn niet aangekomen
en schone kleding met 28 graden is toch wel prettig.
In Nederland heb ik al via een website concert tickets gekocht en dat ging prima.

In Nederland heb ik al via een website concert tickets gekocht en dat ging prima.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht