Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AAA travel kantoren
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
AAA travel kantoren
Hallo allemaal,
Ik heb veel gelezen over de AAA, de Amerikaanse ANWB. Ik vond het lastig om een lijst met adressen te vinden, maar uiteindelijk na veel klikken op de site van de ANWB vond ik een link naar Tyloon, een soort bedrijvengids. Als je hier AAA travel en dan de plaats/staat/postcode invult krijg je een lijstje met adressen en een kaartje van google maps.
Hierbij een link van Tyloon:
http://www.tyloon.com/
Mocht het zo zijn dat dit al ergens staat (ik heb het hier niet kunnen vinden), dan mag het bericht verplaatst/verwijderd worden.
Groetjes,
Leontine
Ik heb veel gelezen over de AAA, de Amerikaanse ANWB. Ik vond het lastig om een lijst met adressen te vinden, maar uiteindelijk na veel klikken op de site van de ANWB vond ik een link naar Tyloon, een soort bedrijvengids. Als je hier AAA travel en dan de plaats/staat/postcode invult krijg je een lijstje met adressen en een kaartje van google maps.
Hierbij een link van Tyloon:
http://www.tyloon.com/
Mocht het zo zijn dat dit al ergens staat (ik heb het hier niet kunnen vinden), dan mag het bericht verplaatst/verwijderd worden.
Groetjes,
Leontine
2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: AAA travel kantoren
Er zijn al meerdere topics over geweest.
Oa deze http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... en#p948727
Op mijn eigen blog het ik voor de westelijke staten links geplaatst naar de site per staat. Daarop kan je dan een stad ingeven en zo het adres achterhalen.
Groetjes,
Ingrid
Oa deze http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... en#p948727
Op mijn eigen blog het ik voor de westelijke staten links geplaatst naar de site per staat. Daarop kan je dan een stad ingeven en zo het adres achterhalen.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Het probleem is dat je, wanneer je op zo'n regionale pagina op 'store locations' of 'branches' klikt, je vanwege je niet-Amerikaanse IP-adres vaak op de standaard internationale pagina komt waar je niets mee kunt. Ik heb het voor onze afgelopen reis gewoon op Google opgezocht, en dan in het rijtje adressen plus het kaartje gekeken wat het dichtstbijzijnde kantoor was met bijbehorende openingstijden. Dit was de eerste keer dat we in Amerika van deze kaarten gebruik hebben gemaakt (eerdere reizen was het kantoor steeds te ver weg) maar de kaarten zijn zeer goed bevallen, goed leesbaar en handig in gebruik.
Ik loop hier gewoon met mijn ANWB pas te zwaaien en dit levert me heel veel korting op. Oa voor de helft vd prijs naar de Atlantic Braves en 10% korting bij campings/ entree
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Het topic waar jij naar linkt had ik al gezien, maar op de 1 of andere manier je eigen tips niet opgemerkt blijkbaar. Ik heb m nu opgeslagen zodat we daar even kunnen kijken, dank je Ingrid
.

2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4726 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens