Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM Pakketreis tip Vegas - Goedkoper als gewone ticket
KLM Pakketreis tip Vegas - Goedkoper als gewone ticket
KLM heeft op dit moment Noord-Amerika in de aanbieding.
Nu heb ik iets ontdekt dat je ticket nog goedkoper maakt.
Wij hebben bijvoorbeeld voor Las Vegas Mei-Juni 2016 geboekt.
Losse tickets zou €780 p.p. kosten. (is al een aanbieding)
Wanneer ik er een packagedeal van maakt met 1 overnachting erbij daalde de totale prijs naar €575 p.p.!!!
Hoe het werkt?
Ga naar de packagedeal website van KLM
Selecteer de periode dat je wilt gaan. En selecteer dat je maar voor een deel van de reis een hotel nodigt hebt.
Dan geef je aan dat je maar 1 overnachting nodig hebt. Maakt niet uit welke datum.
En hoppa de prijs daalt ineens drastisch.
P.S. je hoeft niet verplicht in te checken dus je kunt het goedkoopste pakken.
Weet niet of het bij meer bestemmingen werkt maar bij Vegas in ieder geval.
Wij hebben nu voor €610,- vliegtickets met perfecte vliegtijden en nog 1 nacht in het bellagio.
Nu heb ik iets ontdekt dat je ticket nog goedkoper maakt.
Wij hebben bijvoorbeeld voor Las Vegas Mei-Juni 2016 geboekt.
Losse tickets zou €780 p.p. kosten. (is al een aanbieding)
Wanneer ik er een packagedeal van maakt met 1 overnachting erbij daalde de totale prijs naar €575 p.p.!!!
Hoe het werkt?
Ga naar de packagedeal website van KLM
Selecteer de periode dat je wilt gaan. En selecteer dat je maar voor een deel van de reis een hotel nodigt hebt.
Dan geef je aan dat je maar 1 overnachting nodig hebt. Maakt niet uit welke datum.
En hoppa de prijs daalt ineens drastisch.
P.S. je hoeft niet verplicht in te checken dus je kunt het goedkoopste pakken.
Weet niet of het bij meer bestemmingen werkt maar bij Vegas in ieder geval.
Wij hebben nu voor €610,- vliegtickets met perfecte vliegtijden en nog 1 nacht in het bellagio.
Laatst gewijzigd door Maxmannl op 23 jul 2015, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Re: KLM Pakketreis tip Vegas - Goedkoper als gewone ticket
bedankt voor de tip
zal ook is gaan kijken. wij gaan volgend jaar van 12 juni t/m 1 juli op huwelijksreis naar zuidwest amerika en beginnen in las vegas schilt toch veel geld
we blijven toch maar zuunige nederlanders haha
groetjes petra

groetjes petra
-
- Amerika-ontdekker
bij mij werkt ie niet 

-
- Amerika-ontdekker
net gebeld met klm. eerste instantie zei ze dat het helemaal niet kon naar las vegas maar na wat uitzoeken kon het ineens wel alleen blijkt dat je maar tot 18 juni de terugbvlucht kunt boeken. en je vliegt dan met delta want klm vliegt daar niet op. ongeveer binnen 2 weken zou ik deze dan hopelijk kunnen boeken ook al is deze aanbieding er niet meer. ligt aan de vliegprijzen of ze gunstig zijn of niet. we wachten af...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Je link staat naar de klm pagina maar je moet deze hebben. http://klmpackagedeals.klm.nl/#/Search
Werkt inderdaad leuk ook voor vluchten naar LA ed.
Je kan voor LA ook kiezen rechtstreeks met KLM te vliegen is wel een meerprijs maar nog steeds 200 - 300 euro onder de normale prijs en inc een hotel voor 3 dagen in LA
Werkt inderdaad leuk ook voor vluchten naar LA ed.

Je kan voor LA ook kiezen rechtstreeks met KLM te vliegen is wel een meerprijs maar nog steeds 200 - 300 euro onder de normale prijs en inc een hotel voor 3 dagen in LA
IK boek al sinds drie jaar zo bij Expedia met 1 overnachting erbij ,is bijna altijd goedkoper dan alleen de tickets.
Laatst gewijzigd door theovg op 23 jul 2015, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je niet inchecked in het hotel, geldt dat dan als een no-show en vervalt je vliegticket voor de terugweg?
Zal volgens mij weinig uitmaken het hotel is toch al betaald.
Maakt inderdaad volgens mij echt niks uit.
En zou inderdaad kunnen dat het maar tot 18 juni 2016 is. Zo ver had ik niet gekeken.
Onze reis is 18 mei tot 9 juni en dan heb ik het Bellagio op de 31 mei. (eerst klein rondje zion - bryce - page - grand canyon en dan weer chillen in vegas
)
Je vliegt inderdaad met de partner van KLM, Delta.
Had wel gezien dat deze manier naar Vegas goedkoper is als deze manier naar LA.
En denk trouwens dat ik het topic in de verkeerde forum categorie heb geplaatst
En zou inderdaad kunnen dat het maar tot 18 juni 2016 is. Zo ver had ik niet gekeken.
Onze reis is 18 mei tot 9 juni en dan heb ik het Bellagio op de 31 mei. (eerst klein rondje zion - bryce - page - grand canyon en dan weer chillen in vegas

Je vliegt inderdaad met de partner van KLM, Delta.
Had wel gezien dat deze manier naar Vegas goedkoper is als deze manier naar LA.
En denk trouwens dat ik het topic in de verkeerde forum categorie heb geplaatst

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Is het ook mogelijk als je een multicity vlucht wil boeken?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Goeie tip!
Zie mogelijkheden. Alleen op de door mij gekozen data was maar 1 nacht hotel niet mogelijk, dan gaf hij de melding geen pakketreis beschikbaar. Deed ik gewoon alle nachten, dan kreeg ik wel een reis. En die was niet verkeerd, helemaal niet verkeerd (zei ze verlekkerd
).

Zo hebben wij ook in April geboekt voor februari 2016. Zijn voor een ticket inclusief 7 nachten in een 1 bedroom balcony suite in het MGM signature nu € 775 per persoon kwijt. Met KLM en perfecte vluchttijden.
Een los ticket was op dat moment circa even duur, waardoor het hotel eigenlijk 'gratis' was.
Een los ticket was op dat moment circa even duur, waardoor het hotel eigenlijk 'gratis' was.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik hou deze link ook in de gaten tegen de tijd dat we weer kunnen zoeken voor zomer 2016
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3218 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 6 Reacties