Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Oeps, onze posten hebben zich gekruisd. Maar je ziet het dus niet pas op je voucher als je mijn aanvullingen ziet.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vraagsteller wil toch rechtstreeks bij AutoEurope boeken? Ik moet zeggen dat ik daar erg goede ervaringen mee heb. Ik huur altijd via hen als ik in Nederland of Duitsland een auto boek en ook voor onze lange reis in Australië hebben we bij hen geboekt. Hun vouchers en voorwaarden zijn kraakhelder als het gaat om dekking, restitutie van eigen risico en alles wat van belang kan zijn. Bovendien hebben we op onze vragen specifiek voor Australië (o.a. unpaved roads, auto mee op de veerboot) erg goed en uitgebreid antwoord gekregen.
Hun contactcentrum is ook altijd goed bereikbaar en ze helpen je altijd prima.
Ik kan alleen niet zeggen hoe ze bij schade omgaan met dat restitutie van het eigen risico. Afkloppen, maar we hebben er nog niet mee te maken gehad.
Hun contactcentrum is ook altijd goed bereikbaar en ze helpen je altijd prima.
Ik kan alleen niet zeggen hoe ze bij schade omgaan met dat restitutie van het eigen risico. Afkloppen, maar we hebben er nog niet mee te maken gehad.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dollar, daar zijn veel mensen niet echt over te spreken, bij mij ging het opzich wel soepel, maar heb me met mijn duffe hoofd wel het platepass systeem laten aanpraten. Veel te duur voor die paar keer dat je een tol poortje passeert.sluiskamp schreef:Beste leden,
Bedankt voor jullie advies, vandaag bij Rentalcars de boeking omgezet van een Grand Jeep Cherokee naar een Dodge Grand Caravan of soortgelijk.
Geef me toch een beter gevoel een auto met meer met space en kunnen de meiden wat meer meenemen![]()
USA here we come.....
Let daar dus goed op

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Hoezo laten aanpraten? Toll by Plate is iets waar je zelf voor kiest als je door een e-toll poortje rijd. Pas dan staat het aan.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal. Je ziet, zoals op jouw plaatje, verhuurbedrijven. Zoals Alamo, budget, avis ed. Dat klopt en dat wist ik ook. Heb zelf via drive-usa.de bij Alamo geboekt bv. Maar ik kan op driveusa nergens plaatjes vinden van cafedelmar of autoeurope, dat bedoelde ik eigenlijk, dat zie je pas in de voucher toch?nieuwenoord schreef:Oeps, onze posten hebben zich gekruisd. Maar je ziet het dus niet pas op je voucher als je mijn aanvullingen ziet.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Dat zie je gelijk bij het zoeken al staan. Ik heb er maar even hokjes omheen gezet:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je Martijn, zo is het.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat ik toe ben aan een bril
Ik zie nu overigens ook deze balk voorbij komen, die zag ik vorig jaar ook nog niet:
Is dat nou ook toevallig omdat ik zelf cafedelmar en autoeurope heb ingevuld, dus een beetje naar de google search dingetjes, of zijn het toevallig ook alleen deze 2

Ik zie nu overigens ook deze balk voorbij komen, die zag ik vorig jaar ook nog niet:
Is dat nou ook toevallig omdat ik zelf cafedelmar en autoeurope heb ingevuld, dus een beetje naar de google search dingetjes, of zijn het toevallig ook alleen deze 2
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik krijg ook altijd deze twee Paul en heb nooit echt gegoogled op CarDelMar.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nee, ik had de all inclusive versie van EZ-pass. Heel dom. Nooit weer. Beter opletten.Njit schreef:Hoezo laten aanpraten? Toll by Plate is iets waar je zelf voor kiest als je door een e-toll poortje rijd. Pas dan staat het aan.

Iemand ervaring met Hertz Gold Plus Rewards?
We hebben een auto gehuurd bij Hertz, via Rental Cars.com Om te voorkomen dat we extra moeten betalen voor de 2e bestuurder hebben we ons aangemeld voor dit (gratis) Hertz Gold Plus Rewards - systeem.
Klopt het nu dat je zo idd niet hoeft te betalen voor een 2e bestuurder? We vertrekken vanaf Seattle dus moeten normaal wel bijbetalen.
We hebben een auto gehuurd bij Hertz, via Rental Cars.com Om te voorkomen dat we extra moeten betalen voor de 2e bestuurder hebben we ons aangemeld voor dit (gratis) Hertz Gold Plus Rewards - systeem.
Klopt het nu dat je zo idd niet hoeft te betalen voor een 2e bestuurder? We vertrekken vanaf Seattle dus moeten normaal wel bijbetalen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ligt eraan of ze willen meewerken. Wij hadden in december een huurauto van Hertz in Weeze. Albert en ik hebben beiden een Hertz Gold kaart. We moesten toch bijbetalen, omdat we via een tussenpersoon geboekt hadden, in ons geval AutoEurope.
Hebben het maar laten gaan, we waren er 3 dagen voor een uitvaart en moesten 50 euro betalen

Hebben het maar laten gaan, we waren er 3 dagen voor een uitvaart en moesten 50 euro betalen

En als je bij Hertz zelf boekt, hoe is dan de prijs?
Bijvoorbeeld met:
ANWB CPD code 504224
Flying Blue CPD code 629733
Bijvoorbeeld met:
ANWB CPD code 504224
Flying Blue CPD code 629733
We betalen nu € 658,- voor een auto bij Hertz via Rental Cars. Van 9/8 17:30 uur tot 2/9 17:00 uur in Seattle.
Welke code of maatschappij we ook proberen, we komen niet onder dat bedrag. Seattle is blijkbaar een dure verhuurlocatie. Als we via die Hertz Gold Rewards geen 2e bestuurder hoeven betalen valt de prijs nog best mee. Maar als dat genegeerd wordt (de voorwaarden zijn ons niet helder) komt er nog $ 4,- per dag bij.
Welke code of maatschappij we ook proberen, we komen niet onder dat bedrag. Seattle is blijkbaar een dure verhuurlocatie. Als we via die Hertz Gold Rewards geen 2e bestuurder hoeven betalen valt de prijs nog best mee. Maar als dat genegeerd wordt (de voorwaarden zijn ons niet helder) komt er nog $ 4,- per dag bij.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat het vooral ligt aan de bereidwilligheid van de Hertz-medewerker. Bij een zesweekse huur in Australië bij Europcar kregen we de tweede bestuurder gratis, al stond op de voucher van AutoEurope dat we moesten betalen. Hertz vertikte het, ondanks dat we de duurste auto hadden uit hun collectie. Last minute, zo werkt dat met een uitvaart en nog zo stug bij twee Gold Members.
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 16 jul 2015, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
ja Seattle is prijzig.
Maar is de Emerald Club niks voor jou? Ook tweede bestuurder gratis.
Meer info: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=35271
Contract id 8572130 als 8572158
Ik huur nu een midsize voor 568 euro (20 dagen) en met de voordelen van de Emerald Club, maar dan moet je het draadje hierboven maar "even" lezen.
Maar is de Emerald Club niks voor jou? Ook tweede bestuurder gratis.
Meer info: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=35271
Contract id 8572130 als 8572158
Ik huur nu een midsize voor 568 euro (20 dagen) en met de voordelen van de Emerald Club, maar dan moet je het draadje hierboven maar "even" lezen.
We zijn lid van de Emerals Club dus dat zou geen probleem zijn. Maar als ik op National kijk is de goedkoopste auto voor die periode ruim $ 1800,- Kan zijn dat het met kortingscodes in bepaalde periodes goedkoper is maar nu boeken voor augustus blijkbaar niet?
Begin januari was de goedkoopste huurauto bijna € 1000,- dus zakken tot € 658,- waren we al best blij mee. Maar dat blijft nog steeds duurder dan andere jaren.
Begin januari was de goedkoopste huurauto bijna € 1000,- dus zakken tot € 658,- waren we al best blij mee. Maar dat blijft nog steeds duurder dan andere jaren.
heb je wel aangegeven dat je uit Nederland of België komt?
edit: zag je data staan en zelf even gekeken maar inderdaad behoorlijk prijzig dan
edit: zag je data staan en zelf even gekeken maar inderdaad behoorlijk prijzig dan
Klopt, kennelijk is hoogseizoen duurder en de locatie Seattle ook. Vandaar dat we het fijn zouden vinden als Hertz zijn "gratis 2e bestuurder" zoals in de voordelen van Hertz Gold Rewards staan, ook waar zou maken.
Misschien eens een mailtje naar Hertz er aan wagen.
Misschien eens een mailtje naar Hertz er aan wagen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben benieuwd wat je als antwoord krijgt. Voor ons zou het ook prettig zijn als Hertz wel mee wil werken, maar toen ik achteraf mailde om te klagen over de behandeling in Duitsland aan de balie, kreeg ik te horen dat ze inderdaad de Hertz-voordelen niet konden garanderen als ik niet rechtstreeks bij hen boekte. En dat is dan veel duurder dan die extra bestuurder bijbetalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20580 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties