Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

(Whey) eiwitpoeder mee naar usa?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Xelke99x
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

(Whey) eiwitpoeder mee naar usa?

Bericht door Xelke99x »

Hallo,

Naar wat ge email, telefoongesprekjes met klm ben ik er nog steeds niet achter.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen. A.s zondag vertrek ik voor 10 weken naar amerika. Ik verblijf bij familielid en wil lekker blijven trainen. Dus mijn vraag mag ik mijn eiwit poeder mee nemen in de koffer? ik heb hier namelijk een mega emmer dus ik was vanplan wat schepjes in een plastic zip te doen . Maar ben bang dat ze het openscheuren of nog erger eruit halen.
Mijn excuse als deze vraag al is gesteld op het forum.
Groetjs, Ell
Bushmaster
Amerika-expert

Re: (Whey) eiwitpoeder mee naar usa?

Bericht door Bushmaster »

Ik zou het thuis laten en in de US bij een Walmart binnen lopen:
http://www.walmart.com/c/kp/whey-protein-supplements
Ei-product, niet in originele verpakking, er uitziend als wit-poeder-in-plastic, gaat vragen oproepen denk ik.
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Als je bij een familie lid blijft, kun je het vanuit Nederland on-line bestellen en laten bezorgen zodat je niet eens naar Walmart hoeft ;)
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Goeie vraag, ik vroeg me hetzelfde af met poeder voor isotone sportdrank (voor het hardlopen en wandelen). Ook dat zit in een emmer en ik overwoog een zakje mee te nemen.

Uiteindelijk besloten het niet te doen. Naar Amerika vliegen met een onbekend poedertje in een plastic zakje.. Lijkt me een zekerheidje dat ze je koffer binnenste buiten keeen.

Ik koop wel iets bij de Walmart! :thumbup:
Gast

Bericht door Gast »

Gewoon in de VS kopen.
Xelke99x
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Xelke99x »

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik plaats zodadelijk een bestelling op Amazon.com. Beter het zekere voor onzekere. :thumbup:
Aogo
Amerika-newbie

Bericht door Aogo »

Ik had ooit voor een vriend een bak proteïne meegenomen naar Curacao. De douane hield me even staande op Schiphol om de verpakking te bekijken, maar zagen zelf ook al snel in dat het water naar de zee dragen zou zijn. :lol:

Maar om eventuele ellende voor te zijn zou ik het ook in Amerika kopen. Meer keus ook denk ik. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Xelke99x schreef:Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik plaats zodadelijk een bestelling op Amazon.com. Beter het zekere voor onzekere. :thumbup:
Wat is er onzeker? Je kunt het op elke straathoek kopen.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Nou ze hebben het niet bij de Starbucks dus elke straathoek is een beetje overdreven. Maar de Walmart is wel zeer aanwezig in de US: http://mobile.walmart.com/location/find
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gast

Bericht door Gast »

Nee natuurlijk niet bij de Starbucks. Maar er zijn genoeg winkels waar je het gewoon wel kunt kopen: supermarkten, drogisten, sportzaken, etc etc.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

En bij winkels die supplementen verkopen zoals GNC, Vitamin Shoppe, enz. Die hebben een hele afd. daarvoor. Potten, flessen, emmers.
Als er iets is dat makkelijk verkrijgbaar is in de US, dan is het dat wel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer