Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tips hotels, trails, bezienswaardigheden kortom things to do
tips hotels, trails, bezienswaardigheden kortom things to do
Hallo VS lovers,
voor volgend jaar heb ik de volgende route uitgestippeld:
Vegas (16 juli)
Zion/Brice
Capitolreef
Grand Junction
Denver
Rocky Mountains
Gunnison
Durango
Page
Grand Canyon
Vegas
LA (10 augustus)
Zoals jullie zien een afwisseling van natuur en steden.
Graag wil ik langs deze weg jullie om tips vragen. Wat is op welk van bovengenoemde plekken een aanrader. Het hoeven zeker niet altijd de meest bekende dingen te zijn.
Heb je een onvergetelijke trail bewandeld? In een super restaurant gegeten? Lekkere wijn ergens in Grand Junction geproefd? Een schitterende boottocht gemaakt of wathever, laat het mij svp weten.
Alvast hartelijk dank om ook weer van deze reis een onvergetelijke ervaring te maken,
John
voor volgend jaar heb ik de volgende route uitgestippeld:
Vegas (16 juli)
Zion/Brice
Capitolreef
Grand Junction
Denver
Rocky Mountains
Gunnison
Durango
Page
Grand Canyon
Vegas
LA (10 augustus)
Graag wil ik langs deze weg jullie om tips vragen. Wat is op welk van bovengenoemde plekken een aanrader. Het hoeven zeker niet altijd de meest bekende dingen te zijn.
Heb je een onvergetelijke trail bewandeld? In een super restaurant gegeten? Lekkere wijn ergens in Grand Junction geproefd? Een schitterende boottocht gemaakt of wathever, laat het mij svp weten.
Alvast hartelijk dank om ook weer van deze reis een onvergetelijke ervaring te maken,
John
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo John,
Een groot deel van deze route staat beschreven in Lannoo's gids Rocky Mountains. Vind ik altijd een heel plezierige gids omdat er ook routes in vermeld staan, en ook de wat minder voor de hand liggende bezienswaardigheden.
Wat mij zo aan aanraders te binnen schiet:
- Springdale: overnachten in de Desert Pearl Inn, eten bij de Spotted Dog Cafe of in de Lodge in het park
- Estes Park (oostingang Rocky Mountain NP): ontbijt bij The Egg & I
Marianne
Een groot deel van deze route staat beschreven in Lannoo's gids Rocky Mountains. Vind ik altijd een heel plezierige gids omdat er ook routes in vermeld staan, en ook de wat minder voor de hand liggende bezienswaardigheden.
Wat mij zo aan aanraders te binnen schiet:
- Springdale: overnachten in de Desert Pearl Inn, eten bij de Spotted Dog Cafe of in de Lodge in het park
- Estes Park (oostingang Rocky Mountain NP): ontbijt bij The Egg & I
Marianne
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Natuurlijk de trein van Durango naar Silverton. Mijn tip: ga met de trein heen en neem de bus terug. Wij hadden een buschauffeur die tijdens die anderhalf uur heel veel vertelde over de omgeving, erg leuk. De trein heen en terug is erg lang!
In Durango zit (stukje ten noorden van de stad) Bar D. Wij hebben daar een avond enorm genoten van een chuchwagon diner met show. Hélemaal te gek, echt Amerikaans, cowboyliedjes, show, eten en vooral mensen kijken. Ik had het voor geen goud willen missen.
In Durango zit (stukje ten noorden van de stad) Bar D. Wij hebben daar een avond enorm genoten van een chuchwagon diner met show. Hélemaal te gek, echt Amerikaans, cowboyliedjes, show, eten en vooral mensen kijken. Ik had het voor geen goud willen missen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik weet niet of je van een flinke wandeling en watervallen houdt.
Tussen Bryce Canyon NP en Capitol Reef NP (aan de SR-12) heb je de Lower Calf Creek Falls. De hike er naartoe is 3 mijl. Afgelopen zomer ben ik daar geweest en vond het een geweldige ervaring.
Je kunt er meer over teruglezen in mijn Liveverslag 2006 bij 18 juni.
Roland
Tussen Bryce Canyon NP en Capitol Reef NP (aan de SR-12) heb je de Lower Calf Creek Falls. De hike er naartoe is 3 mijl. Afgelopen zomer ben ik daar geweest en vond het een geweldige ervaring.
Je kunt er meer over teruglezen in mijn Liveverslag 2006 bij 18 juni.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo John,JohnB schreef: Vegas (16 juli)
Zion/Brice
Capitolreef
Grand Junction
Denver
Rocky Mountains
Gunnison
Durango
Page
Grand Canyon
Vegas
LA (10 augustus)
Mijn vraag is hoe je van plan bent van Capitol Reef naar Grand Junction te rijden. Ik mis Moab nl in je rijtje. Vanuit deze plaats kun je div. Nationale parken bezoeken zoals Arches en Canyonlands. Maar er is nog veel meer moois te zien. Vanaf Moab kun je via de scenic bijway SR 128 naar Grand Junction rijden. Dit is een fantastische weg.
In dit topic kun je er e.e.a. over lezen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties