Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Artikel over 'Hidden gems' in Colorado

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Artikel over 'Hidden gems' in Colorado

Bericht door MichelH »

Ik kwam het volgende artikel tegen met een beschrijving van 'hidden gems' in de staat Colorado. Ik ben benieuwd of iemand van het forum weleens op deze plaatsen is geweest. Het artikel is te vinden op

http://www.303magazine.com/5-Colorado-h ... er-edition

Hopelijk is het voor mensen die binnenkort Colorado gaan bezoeken een nuttige aanrader!
Tinuszke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Artikel over 'Hidden gems' in Colorado

Bericht door Tinuszke »

Ik ben bij die paint mines geweest. Helaas maar heel kort want het ging regenen/onweren en we wilden daar niet verrast worden. Ondanks het gebrek aan zonneschijn, kon je toch al een beetje de kleuren zien (moest klein beetje aan sommige stukjes in yellowstone denken). Als ik er nog een keer in de buurt kwam met goed weer, dan zou ik nog een keer wat beter gaan kijken.

Rifle falls ben ik zelf niet geweest, maar heb ik wel eens voorbij zien komen hier op het forum. Schijnt een leuke stop te zijn tussen Denver en Grand Junction.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij zijn bij Rifle Falls SP geweest. Was wel leuk maar om het nu een Hidden Gem te noemen?
Zie ons verslag
Mersin
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mersin »

nancywittebols
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door nancywittebols »

Juist terug van Colorado.
- Calhan Painted Mines: een aanrader. Een klein, maar heel mooi gebied. Wel drukker dan verwacht.
- Rifle Falls: mooi, maar vond Hanging Lake 100 keer mooier. Tip: ga heel vroeg, want zeer zeer druk.
- Maroon Bells: ga volledig akkoord met Mersin. Prachtige wandeling.
- Mills Lake in het Rocky Mountain N.P. en Emerald Lake.
- Rattlesnake canyon en arches: niet enkel mooie arches, maar ook mooie rots structuren en kleuren.

Wat voor mij echt tegengevallen is, was cave of the winds. Een serieuze toeristenval.
En een tip voor wie nu vertrekt; vanwege de veelvuldige regen, zijn de watervallen zeer indrukwekkend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer