Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heel graag naar amerika

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Heel graag naar amerika

Bericht door LittlePhoenix »

TwentseGijs schreef:Jep...: http://www.navy.com/joining/ways-to-joi ... commitment

"To serve as an Enlisted Sailor, you must be a U.S. citizen or, if you’re a non-citizen, you may join the Navy if you entered the United States on a permanent residence visa or have an Alien Registration Green Card and have 1)established a bona fide residence, and 2) established a home of record in the United States. To serve as an Officer, you must be a U.S. citizen."

Vreemdelingen legioen dan maar? :oops:

Is toch logisch dat je voor belangrijke posities een citizen moet zijn? Maar je kan als enlisted ook SEAL worden. Dus als het lukt om hierheen te komen kan de TO bij de Navy, loeihard trainen en studeren, en zodra het mogelijk is de citizenship test doen. Is het enige probleem een permanent resident visa bemachtigen.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Tuurlijk - voor post open scheuren op een IRS verwerkingskantoor, of om te vrijwilligen bij de county. Citizenship vereist.

Die Groene Kaart is nu net het probleem - als TS zometeen 18 jaar is kan hij gaan meedoen met de DV Lottery - als die dan nog bestaat.
De beste mogelijkheid is in de US komen om te studeren of op stage - vakanties wellicht - en een leuke US meid aan de haak slaan.
Laat je niet wijsmaken dat hard werken en studeren je echte mogelijkheden geeft om naar de US te komen, want die mogelijkheden zijn verwaarloosbaar. Plus als ze er al zijn, worden ze meer en meer ingenomen door Chinese en Indische STEM-afgestudeerden.
Nickstolzz
Amerika-ontdekker

Bericht door Nickstolzz »

Dbacks2 schreef:Snel tikken op je telefoon de schuld geven??? Je stelt mij een vraag over landgebonden studies, terwijl ik er een uitleg bij heb gezet? Ook dat is Nederlands (met een hoofdletter)...tekstverklaren!

Echt iedereen maakt fouten, de meest idiote worden vaak gemaakt door mensen die iemand op zijn/haar fouten wijzen :mrgreen:

Maar laat dat nooit een redeN zijn om niet het beste uit jezelf te geven.
Amerika is niet het land van 'Oeps, foutje de volgende keer doe ik het wel beter', als je dat doet heeft iemand anders je plekje al veroverd..
Dankje wel voor het verbeteren weer :thumbup:
En ik had het van landsgebonden niet goed gelezen.
Ik doe nu vmbo tl/havo
Nickstolzz
Amerika-ontdekker

Bericht door Nickstolzz »

Ik ga kijken of ik zomerkamp kan doen dan in amerika of high school.
Iniedergeval bedankt voor de reacties!!!
(Vervolg op vorige berichtje)
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Dat zijn prima plannen ! en ik wens je veel succes !
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Zomerkamp is inderdaad de moeite waard. Heb dat ook gedaan, wel in de oertijd (midden tussen de dionosaurussen, 1971), maar denk er nog wel eens aan.

En inderdaad: je mag een maand reizen, met een groepje, of op jezelf. Ik heb indertijd een buskaartje gekocht, een maand lang door het hele land voor $99. Slapen in de bus en overdag rondlopen. Van New York naar Seattle, naar San Francisco en terug. Eens maar nooit weer, maar wel blij dat ik het toen gedaan heb,
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer